Vodafone Analytics
Збільшуйте продажі
Аналізуйте клієнтів
Підвищуйте лояльність
Володіючи унікальними знаннями і використовуючи технологію Big Data, компанія Vodafone Україна допоможе вам: описати портрет вашої цільової аудиторії, організувати таргетовану рекламу, прийняти рішення, де краще відкрити новий магазин, знайти потенційних покупців та утримати клієнтів.
Таргетована реклама
Інформуйте саме вашу цільову аудиторію в необхідному місці і в необхідний час, для отримання максимальної конверсії від реклами.
Аналіз клієнтів
Пізнайте точніше ваших змодельованих клієнтів: де вони можуть проживати, чим цікавитися та інші можливі характеристики.
Модель Look-a-like
Визначте потенційних клієнтів, які схожі на вашого постійного клієнта. Вони з великою ймовірністю стануть вашими новими клієнтами.
Точна геоаналітика
Отримайте детальний звіт з результатом аналізу геолокації, що вас цікавить. Визначте найбільш привабливі місця для вашого бізнесу.
Ви також можете звернутися до вашого експерта або відправити нам запит на BigDataWanted@vodafone.ua
Послуги Vodafone Analytics надаються у відповідності до чинного законодавства без оброблення, у тому числі передачі третім особам (замовникам), персональних даних абонентів, чи інших суб`єктів персональних даних, що знаходяться у власності Компанії. Під персональними даними розуміються всі та будь-які інші дані, що надають можливість чітко ідентифікувати суб’єкта персональних даних, як конкретно визначену фізичну особу. Зокрема йдеться про ПІБ, адресу, номер телефона, місцезнаходження, ІР - адресу тощо. Під суб’єктами персональних даних розуміються будь-які фізичні особи, що отримують послуги, знаходяться у трудових чи договірних стосунках з Компанією та добровільно передають Компанії свої персональні дані з метою їх оброблення будь-яким шляхом, відповідно до законодавства.
Надання послуг здійснюється шляхом профілювання виключно узагальнених та анонімізованих даних про обсяги, види та способи надання телекомунікаційних послуг та їх знеособленого споживання. Під профілюванням розуміється аналіз анонімізованих та знеособлених даних з метою прогнозування обставин, характерних для певної (певних) знеособленої групи (груп) осіб. Профілювання здійснюється Компанією самостійно у власних інформаційних системах, без доступу до персональних даних абонентів та без залучення будь-яких третіх осіб. Результати профілювання можуть передаватися третім особам (Замовникам), також виключно в знеособленому та анонімізованому вигляді.
Компанія несе усю передбачену законодавством відповідальність за збереження персональних даних, наданих їй для обробки у чіткій відповідності до мети обробки, інших вимог законодавства у сфері захисту персональних даних. Уся інформація, що містить персональні дані, є суворо конфіденційною і не може розповсюджуватися жодним чином без відповідної згоди на це суб’єкта персональних даних, окрім випадків прямо передбачених Законами України. У Компанії призначено посадову особу, відповідальну за захист та обробку персональних даних, постійно вживаються заходи щодо підвищення ефективності процесів оброблення персональних даних.