loading

Пошук

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Вкажіть обраний пакет послуг

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Вкажіть обраний пакет послуг

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Виберіть тему

Загальні питання

Загальні питання

Як зробити заміну SIM-карти?
open
  • зверніться до контактної особи Вашої компанії;
  • зверніться до магазину Vodafone з довіреністю на фірмовому бланку Вашої компанії і паспортом для того, щоб забрати нову SIM-карту з Вашим номером.
Як отримати PUK-код номера?
open

Зверніться до контактної особи Вашої компанії.

Якщо Ви є контактною особою, то Ви можете скористатися Віртуальным менеджером або надіслати запит на VIP ZAKAZ.

Що потрібно зробити у разі зміни назви компанії чи юридичної адреси?
open

Направляйте відповідний лист із запитом на оновлення даних разом із витягом з Єдиного державного реєстру на VIP ZAKAZ, або принесіть оригінали документів до найближчого магазину Vodafone або відділу по роботі з корпоративними абонентами

Як можна заблокувати/розблокувати номер?
open

Якщо Ви є контактною особою, то Ви можете надіслати запит на VIP ZAKAZ або персональному експерту/спеціалісту Vodafone, з проханням заблокувати номер.

Де можна побачити, яка кількість бонусів є на особовому рахунку?
open

Кількість бонусів, які є на Вашому особовому рахунку, можливо переглянути у рахунку за попередній місяць.

Подробиці програми Vodafone Bonus.

Як дізнатись, скільки пакетних послуг залишилось в поточному місяці?
open

Для перевірки залишку пакетних послуг наберіть на вашому телефоні: *110*20#.

Цей запит є безкоштовним.

Як дізнатись, скільки використано коштів в поточному місяці?
open

Для перевірки використанних коштів в поточному місяці наберіть на вашому телефоні: *110*15#.

Цей запит є безкоштовним.

Як отримати інформацію щодо номерів нашої компанії?
open

Скористайтесь послугою "Віртуальний менеджер".

Ви зможете управляти, підключати/відключати послуги в будь-який час.

Як змінити тарифний пакет?
open

Існує декілька варіантів, але найбільш простий - скористатися сервісами самообслуговування (для зареєстрованих користувачів):

Для всіх незареєстрованих користувачів рекомендуємо підключитися до сервісів самообслуговування. Дізнайтеся як це зробити найпростіше за номером 0 800 400 001

Вартість зміни тарифного пакету:

  • 52,06 грн при переході в пакет з меншою місячною вартістю;
  • безкоштовно при переході в пакет з більшою місячною вартістю.
Фінансові питання

Фінансові питання

Як контролювати поточний стан рахунку по всіх номерах компанії?
open

Перевірити стан рахунку можна за допомогою комбінації *110*10# або за допомогою послуги «Віртуальний менеджер».

Яким чином можна отримати Акт виконаних робіт?
open

Ваш рахунок за послуги зв'язку є також актом виконаних робіт. У ньому зазначено: «Рахунок є підтвердженням факту надання послуг абоненту».

Як замовити Акт звірки?
open

Для підготовки Акту звірки, надішліть письмовий запит за підписом керівника та головного бухгалтера із зазначенням контактного номера телефону виконавця і ПІБ:

  • За адресою: 01015, Київ, Лейпцизька 15, фінансова дирекція або
  • На VIP ZAKAZ для тих, хто підписав Заяву SelfCare або
  • Вашому персональному експерту/спеціалісту Vodafone.

У запиті вкажіть інформацію:

  • ЄДРПОУ;
  • Період звірки;
  • E-mail абонента (якщо доставка на електронну адресу) або поштову адресу (для отримання паперової версії).
Як отримати рахунок за надані послуги з КЕП?
open

Ваш рахунок з КЕП за надані телекомунікаційні послуги можна отримати в системі M.E.Doc або іншій системі через платформу «ПТАХ». Для цього надішліть звернення на адресу VIPzakaz@vodafone.ua і вкажіть номер особового рахунку для відправки рахунку за надані послуги. Вже з наступного місця після прийняття вашого звернення рахунок буде відправлено.

Що робити, якщо компанія помилково перерахувала гроші не на той рахунок або співробітник випадково поповнив свій номер?
open

Для внесення змін необхідно скласти лист на бланку організації з підписом керівника і головного бухгалтера, із зазначенням коректних даних (сума, дата, призначення платежу, суть виправлення) з додатком копії платіжного доручення.

Надсилайте лист на VIP ZAKAZ (якщо підписали Заяву SelfCare), по факсу +380443895757 або принесіть оригінал в найближчий салон Vodafone або відділ по роботі з ключовими абонентами.

Скільки коштує перереєстрація номера на іншого власника?
open

Вартість зміни власника одного номера складає 34,74 грн з ПДВ і збором до Пенсійного Фонду. Вартість оплачує приймаюча сторона (юридична або фізична особа).

Як обмежити поповнення корпоративних номерів співробітниками нашої компанії?
open

Встановіть на номерах Вашої організації блокування можливості поповнення рахунку за номером телефону.

Для цього скористайтеся Віртуальним менеджером або надішліть заявку на VIP ZAKAZ (якщо підписали Заяву SelfCare). Після обробки вашого запиту, поповнення буде доступно тільки за номером особового рахунку.

Крім цього, через описані вище канали, Ви можете обмежити перелік номерів, які отримують SMS-інформування про заборгованість і сформований рахунок.

Роумінг та міжнародний зв'язок

Роумінг та міжнародний зв'язок

Як підключити на номер міжнародний роумінг?
open

Зверніться до контактної особи Вашої компанії.

Якщо Ви є контактною особою, то Ви можете зробити це:

*Послугу міжнародного роумінгу можна підключити як на постійній основі, так і на певний проміжок часу.

Які тарифи будуть у мене в роумінгу?
open

Вартість послуг у роумінгу залежить від Вашого тарифного плану та підключених додаткових послуг
"Роумінг як вдома":

  • Тарифи на послуги у роумінгу для абонентів у тарифних планах Vodafone Red Business;
  • Тарифи на послуги у роумінгу для абонентів у тарифних планах Vodafone IoT;
  • Тарифи на послуги у роумінгу для абонентів інших тарифних планів;

Дізнатись назву Вашого тарифного плану можна за номером 0800 400 001 (безкоштовно з мобільного в межах України).

В мережі якого мобільного оператора мені варто реєструватись у роумінгу?
open

Налаштуйте телефон так, аби він автоматично обирав мережу у роумінгу. В такому разі ви будете користуватись послугами у мережі мобільного оператора, з яким Vodafone підписав угоду про співпрацю.

У Гонконгу рекомендуємо обирати мережу China Mobile Hong Kong Company Limited, в якій для Вас діятимуть найнижчі тарифи на послуги зв’язку.

Що робити, якщо телефон автоматично не реєструється в мережах роумінг-партнерів?
open

Перезавантажте телефон.

Якщо телефон автоматично не реєструється в мережі роумінг-оператора, скористайтесь ручними налаштуваннями: Меню телефону – Налаштування – Налаштування мережі - Вибір оператора - Вручну. Оберіть мережу і дочекайтесь реєстрації телефону у мережі.

За яким номером бізнес клієнт може отримати консультацію, перебуваючи у роумінгу?
open

+380504620001, +380500400111, +380504620004 безкоштовно для абонентів у тарифах Vodafone Red Business .

Для абонентів інших тарифних планів довідка доступна за номером +38 050 508 1111 (перша хвилина розмови безкоштовно, далі – згідно умов Вашого тарифного пакету).

Як налаштувати телефон, аби в роумінгу працював Інтернет?
open

Необхідно перевірити наступні стандартні налаштування в телефоні:

  • точка доступу (APN): internet
  • включити передачу даних в роумінгу (Data Rouming)
  • перевірити тип мережі, яку надає оператор (2G/3G/4G(LTE))
Бланки документів

Бланки документів

Які документи потрібні для підключення нової юридичної особи?
open
  • Паспорт громадянина України (в разі, якщо за підключенням звертається не керівник, додатково надається Довіреність на право підпису представника)
    Інформація про повне найменування юридичної особи, ідентифікаційний код юридичної особи.
  • Заповніть форму для зв’язку з Оператором або зверніться до салону-магазину за зручною для Вас адресою.
Як можна підключити новий номер, якщо компанія уже є клієнтом Vodafone?
open
Які документи необхідні, щоб перевести номер з юридичної особи на фізичну особу?
open

Організація належить до малого та середнього бізнесу (менше 20 номерів): Звертайтеся до салону-магазину Vodafone за зручною для Вас адресою

Організація належить до ключових абонентів (більше 20 номерів): Отримайте від Вашого експерта Vodafone підтвердження для проведення зміни власника, для чого зверніться до контактної особи Вашої організації. Після цього звертайтесь до салону-магазину Vodafone за зручною Вам адресою.

Зауважте, що у період з останнього по 5-те число кожного місяця, переведення номерів недоступне.

Які документи необхідні, щоб перевести номер з фізичної особи на юридичну?
open

Якщо номер переводиться з передплаченої форми обслуговування:

  • номер має бути активний;
  • позитивний баланс на рахунку,
  • термін роботи номеру в мережі не менше 6 місяців.

Документи:

  • Заява на міграцію в 2-х eкземплярах.
  • Заява на нове підключення в 2-х eкземплярах.
  • Паспорт громадянина України (в разі, якщо за переводом номеру звертається не керівник, додатково надається Довіреність на право підпису представника)

Власник номеру з паспортом та Sim-карткою звертається в салон-магазин Vodafone, якщо бажає перевести номер на компанію, яка має до 20 номерів, або у відділ по роботі з ключовими абонентами, якщо бажає перевести номер на компанію, яка має більше 20 номерів.

Якщо номер переводиться з контрактної форми обслуговування.

  • номер активний, не заблокований;
  • на особовому рахунку власника номеру відсутня заборгованість.

Документи:

  • Заява на зміну власника в 3-х екземплярах.
  • Заява на нове підключення в 2-х екземплярах
  • Оригінал паспорта та ІПН фіз. особи.
  • Паспорт громадянина України (в разі, якщо за переводом номеру звертається не керівник, додатково надається Довіреність на право підпису представника)

Власник номеру з паспортом звертається в салон-магазин Vodafone (для абонентів малого та середнього бізнесу) або у відділ по роботі з ключовими абонентами.

Як призначити або змінити контактну особу організації?
open

Для цього необхідно оформити Довіреність на контактну особу.

Сервіси самообслуговування

Сервіси самообслуговування

Що таке Віртуальний менеджер?
open

Це зручний і безкоштовний спосіб управління мобільними номерами вашої компанії через WEB-сайт  https://manager.vodafone.ua.

Які можливості у системи Віртуальний менеджер?
open
  • Отримання інформації про тарифи на мобільний зв'язок по всіх номерах Вашої компанії;
  • Отримання інформації про підключені послуги по всіх номерах Вашої компанії;
  • Управління корпоративним бюджетом, контроль витрат на мобільний зв'язок;
  • Підключення/відключення послуг, встановлення переадресації, блокувань, зміна тарифного плану;
  • Замовлення деталізованих документів по рахунку, балансу, дзвінкам;
  • Робота з групами абонентів і рахунками;
  • Створення звітів по платежах, нарахуваннях, трафіку, балансах на особових рахунках;
  • Перегляд історії дій за операціями (згідно прав доступу).
Як підключити і почати користуватися послугою Віртуальний менеджер?
open
  1. Заповніть Заяву SelfCare і відправте оригінал Вашому експерту Vodafone поштою.
  2. Пароль до WEB-інтерфейсу прийде на електронну пошту, яку Ви зазначили в Заяві SelfCare, протягом 24 годин після того, як Ваш експерт подасть запит на активацію сервісу.
  3. Перейдіть за посиланням  https://manager.vodafone.ua, ведіть логін і пароль, який прийшов до вас в листі.

Використовуйте інструкцію для зручності: rukopvodstvo-nkip.pdf

Чи доступна програма лояльності в Віртуальному менеджері?
open

Функціонал в процесі розробки.

Чи можна замінити SIM-картку через Віртуальний менеджер?
open

Для заміни SIM-картки зверніться на VIP ZAKAZ, якщо у Вас укладений Договір на використання цього сервісу.

Окрім цього, Ви можете звернутися у фірмовий салон-магазин Vodafone з довіреністю на фірмовому бланку Вашої організації і паспортом для того, щоб забрати нову SIM-картку з Вашим номером.

Яка вартість замовлення деталізації дзвінків в системі Віртуальний менеджер?
open

Замовлення деталізації є безкоштовним.

Як відновити пароль до Віртуального менеджера?
open

Для відновлення пароля надішліть заявку на VIP ZAKAZ, якщо Ви підписали Заяву SelfCare.

Або зверніться до найближчого центру обслуговування Vodafone (середній і малий бізнес), або до Вашого персонального експерта (Ключові абоненти).

Який номер телефону вказувати в Заяві SelfCare (обслуговування через VIP ZAKAZ і Віртуальний менеджер)?
open

У Заяві SelfCare повинен бути вказаний мобільний номер Vodafone контактної особи. Номер повинен належати тій компанії, для якої оформлюється довіреність.

Що таке VIP ZAKAZ?
open

VIP ZAKAZ - це процедура розгляду заяв від бізнес клієнтів, які надійшли на електронну адресу: VIPZAKAZ@vodafone.ua. Послуга надається безкоштовно.

Час прийому та обробки заявок: з понеділка по п'ятницю з 8:00 до 19:00, крім вихідних та святкових днів.

Обробка заявок відбувається навіть при відсутності на місці закріпленого за Вашою компанією експерта/спеціаліста Vodafone (відрядження, навчання, лікарняного і т.д.).

Які можливості у сервісу VIP ZAKAZ?
open

За допомогою VIP ZAKAZ Ви можете:

  • замовляти нові номери
  • тимчасово призупиняти дію телефонних номерів
  • змінювати тарифи
  • підключати/відключати додаткові послуги
  • замовляти доступ до функціоналу «Віртуальний менеджер» для окремих абонентів із відповідним рівнем доступу
  • замовляти рахунки за послуги зв'язку та деталізацію в електронному вигляді
  • замовляти заміну сім-карт
  • змінювати номери телефонів
  • змінювати адресу доставки рахунків, в тому числі в електронному вигляді,та інші реквізити організації
  • списувати бонусні бали відповідно до умов програми «Vodafone бонус»
Які переваги у сервісу VIP ZAKAZ?
open
  • Істотно збільшується швидкість обробки Ваших заявок.
  • Дозволяє Вам уникнути паперової тяганини з підписанням листів, вся робота відбувається по електронній пошті.
  • Термін обробки термінових запитів становить 2 години, нетермінових - до 2-х робочих днів.
Як скористатися сервісом VIP ZAKAZ?
open
  • Підписати Заяву SelfCare, передати оригінал Вашому експерту.
  • Після реєстрації Договору відправляйте письмові запити на e-mail адресу VIPZAKAZ@vodafone.ua
Що таке «Кодове слово/Пароль»?
open

Це послуга для вирішення термінових питань в неробочий час, шляхом звернення до CallCenter.

Зверніть увагу, що більш зручним і ефективним засобом вирішення термінових питань є система самообслуговування Віртуальний менеджер.

Які можливості у послуги «Кодове слово/Пароль»?
open

Якщо при дзвінку в колл-центр, контактна особа Вашої компанії називає раніше встановлене «кодове слово», то вона може отримувати інформацію і управляти номерами, зареєстрованими на особовому рахунку Вашої компанії. До переліку доступних можливостей входять:

  • Отримання PUK-коду;
  • Звіт про стан особового рахунку (кількість номерів, перелік тарифних моделей, статус послуг, платежі, баланс, рахунки);
  • Тимчасове блокування номера;
  • Активація номера після блокування;
  • Підключення/відключення Інтернету;
  • Встановлення безумовної переадресації на номер (Call Forward Unconditional);
  • Робота з іншими базовими послугами.

Щоб підключити послугу, заповніть та надішліть нам Заяву SelfCare.

Центри обслуговування корпоративних клієнтів

Центри обслуговування корпоративних клієнтів

Центри обслуговування корпоративних клієнтів
open

З переліком Центрів обсуговування корпоративних клієнтів можна ознайомитися тут.