Виберіть тему
Загальні питання
- зверніться до контактної особи Вашої компанії;
- зверніться до магазину Vodafone з довіреністю на фірмовому бланку Вашої компанії і паспортом для того, щоб забрати нову SIM-карту з Вашим номером.
Зверніться до контактної особи Вашої компанії.
Якщо Ви є контактною особою, то Ви можете скористатися Віртуальным менеджером або надіслати запит на VIP Замовлення.
Направляйте відповідний лист із запитом на оновлення даних разом із витягом з Єдиного державного реєстру на VIP Замовлення, або принесіть оригінали документів до найближчого магазину Vodafone або відділу по роботі з корпоративними абонентами
- через "Віртуальний менеджер"
- звернутись до контактної особи у Вашій компанії.
Якщо Ви є контактною особою, то Ви можете надіслати запит на VIP Замовлення або персональному експерту/спеціалісту Vodafone, з проханням заблокувати номер.
Кількість бонусів, які є на Вашому особовому рахунку, можливо переглянути у рахунку за попередній місяць.
Подробиці програми Vodafone Bonus.
Для перевірки залишку пакетних послуг наберіть на вашому телефоні: *110*20#.
Цей запит є безкоштовним.
Для перевірки використанних коштів в поточному місяці наберіть на вашому телефоні: *110*15#.
Цей запит є безкоштовним.
Скористайтесь послугою "Віртуальний менеджер".
Ви зможете управляти, підключати/відключати послуги в будь-який час.
Існує декілька варіантів, але найбільш простий - скористатися сервісами самообслуговування (для зареєстрованих користувачів):
Для всіх незареєстрованих користувачів рекомендуємо підключитися до сервісів самообслуговування. Дізнайтеся як це зробити найпростіше за номером 0 800 400 001
Вартість зміни тарифного пакету:
- 52,06 грн при переході в пакет з меншою місячною вартістю;
- безкоштовно при переході в пакет з більшою місячною вартістю.
Фінансові питання
Перевірити стан рахунку можна за допомогою комбінації *110*10# або за допомогою послуги «Віртуальний менеджер».
Ваш рахунок за послуги зв'язку є також актом виконаних робіт. У ньому зазначено: «Рахунок є підтвердженням факту надання послуг абоненту».
Для підготовки Акту звірки, надішліть письмовий запит за підписом керівника та головного бухгалтера із зазначенням контактного номера телефону виконавця і ПІБ:
- За адресою: 01015, Київ, Лейпцизька 15, фінансова дирекція або
- На VIP Замовлення для тих, хто підписав Заяву SelfCare або
- Вашому персональному експерту/спеціалісту Vodafone.
У запиті вкажіть інформацію:
- ЄДРПОУ;
- Період звірки;
- E-mail абонента (якщо доставка на електронну адресу) або поштову адресу (для отримання паперової версії).
Ваш рахунок з КЕП за надані телекомунікаційні послуги можна отримати в системі M.E.Doc або іншій системі через платформу «ПТАХ». Для цього надішліть звернення на адресу vipzakaz@vodafone.ua і вкажіть номер особового рахунку для відправки рахунку за надані послуги. Вже з наступного місця після прийняття вашого звернення рахунок буде відправлено.
Для внесення змін необхідно скласти лист на бланку організації з підписом керівника і головного бухгалтера, із зазначенням коректних даних (сума, дата, призначення платежу, суть виправлення) з додатком копії платіжного доручення.
Надсилайте лист на VIP Замовлення (якщо підписали Заяву SelfCare), по факсу +380443895757 або принесіть оригінал в найближчий салон Vodafone або відділ по роботі з ключовими абонентами.
Вартість зміни власника одного номера складає 34,74 грн з ПДВ і збором до Пенсійного Фонду. Вартість оплачує приймаюча сторона (юридична або фізична особа).
Встановіть на номерах Вашої організації блокування можливості поповнення рахунку за номером телефону.
Для цього скористайтеся Віртуальним менеджером або надішліть заявку на VIP Замовлення (якщо підписали Заяву SelfCare). Після обробки вашого запиту, поповнення буде доступно тільки за номером особового рахунку.
Крім цього, через описані вище канали, Ви можете обмежити перелік номерів, які отримують SMS-інформування про заборгованість і сформований рахунок.
Роумінг та міжнародний зв'язок
Зверніться до контактної особи Вашої компанії.
Якщо Ви є контактною особою, то Ви можете зробити це:
*Послугу міжнародного роумінгу можна підключити як на постійній основі, так і на певний проміжок часу.
- Через Віртуальний менеджер
- Через VIP Замовлення, якщо оформлена довіреність.
Вартість послуг у роумінгу залежить від Вашого тарифного плану та підключених додаткових послуг
"Роумінг як вдома":
- Тарифи на послуги у роумінгу для абонентів у тарифних планах Vodafone Business;
- Тарифи на послуги у роумінгу для абонентів у тарифних планах Vodafone IoT;
- Тарифи на послуги у роумінгу для абонентів інших тарифних планів;
Дізнатись назву Вашого тарифного плану можна за номером 0800 400 001 (безкоштовно з мобільного в межах України).
Налаштуйте телефон так, аби він автоматично обирав мережу у роумінгу. В такому разі ви будете користуватись послугами у мережі мобільного оператора, з яким Vodafone підписав угоду про співпрацю.
У Гонконгу рекомендуємо обирати мережу China Mobile Hong Kong Company Limited, в якій для Вас діятимуть найнижчі тарифи на послуги зв’язку.
Перезавантажте телефон.
Якщо телефон автоматично не реєструється в мережі роумінг-оператора, скористайтесь ручними налаштуваннями: Меню телефону – Налаштування – Налаштування мережі - Вибір оператора - Вручну. Оберіть мережу і дочекайтесь реєстрації телефону у мережі.
+380504620001, +380500400111, +380504620004 безкоштовно для абонентів у тарифах Vodafone Red Business .
Для абонентів інших тарифних планів довідка доступна за номером +38 050 508 1111 (перша хвилина розмови безкоштовно, далі – згідно умов Вашого тарифного пакету).
Необхідно перевірити наступні стандартні налаштування в телефоні:
- точка доступу (APN): internet
- включити передачу даних в роумінгу (Data Rouming)
- перевірити тип мережі, яку надає оператор (2G/3G/4G(LTE))
Бланки документів
- Паспорт громадянина України (в разі, якщо за підключенням звертається не керівник, додатково надається Довіреність на право підпису представника)
Інформація про повне найменування юридичної особи, ідентифікаційний код юридичної особи. - Заповніть форму для зв’язку з Оператором або зверніться до салону-магазину за зручною для Вас адресою.
- оберіть тарифний пакет
- заповніть форму для зв’язку з Оператором або напишіть запит на VIP Замовлення (для тих, хто підписав угоду на використання систем самообслуговування).
- Заповніть Заяву на зміну власника в 3-х екземплярах
- Заповніть Заяву на зміну власника в 3-х екземплярах (у випадку, якщо у Вас є додаткова угода)
- Оригінал паспорта та ІПН фізичної особи
- Довіреність на контактну особу (якщо звертається не власник юридичної організації)
Організація належить до малого та середнього бізнесу (менше 20 номерів): Звертайтеся до салону-магазину Vodafone за зручною для Вас адресою
Організація належить до ключових абонентів (більше 20 номерів): Отримайте від Вашого експерта Vodafone підтвердження для проведення зміни власника, для чого зверніться до контактної особи Вашої організації. Після цього звертайтесь до салону-магазину Vodafone за зручною Вам адресою.
Зауважте, що у період з останнього по 5-те число кожного місяця, переведення номерів недоступне.
Якщо номер переводиться з передплаченої форми обслуговування:
- номер має бути активний;
- позитивний баланс на рахунку,
- термін роботи номеру в мережі не менше 30 днів.
Документи:
- Заява на міграцію в 2-х eкземплярах.
- Заява на нове підключення в 2-х eкземплярах.
- Паспорт громадянина України (в разі, якщо за переводом номеру звертається не керівник, додатково надається Довіреність на право підпису представника)
Власник номеру з паспортом та Sim-карткою звертається в салон-магазин Vodafone, якщо бажає перевести номер на компанію, яка має до 20 номерів, або у відділ по роботі з ключовими абонентами, якщо бажає перевести номер на компанію, яка має більше 20 номерів.
Якщо номер переводиться з контрактної форми обслуговування.
- номер активний, не заблокований;
- на особовому рахунку власника номеру відсутня заборгованість.
Документи:
- Заява на зміну власника в 3-х екземплярах.
- Заява на нове підключення в 2-х екземплярах
- Оригінал паспорта та ІПН фіз. особи.
- Паспорт громадянина України (в разі, якщо за переводом номеру звертається не керівник, додатково надається Довіреність на право підпису представника)
Власник номеру з паспортом звертається в салон-магазин Vodafone (для абонентів малого та середнього бізнесу) або у відділ по роботі з ключовими абонентами.
Для цього необхідно оформити Довіреність на контактну особу.
Сервіси самообслуговування
Це зручний і безкоштовний спосіб управління мобільними номерами вашої компанії через WEB-сайт https://manager.vodafone.ua.
- Отримання інформації про тарифи на мобільний зв'язок по всіх номерах Вашої компанії;
- Отримання інформації про підключені послуги по всіх номерах Вашої компанії;
- Управління корпоративним бюджетом, контроль витрат на мобільний зв'язок;
- Підключення/відключення послуг, встановлення переадресації, блокувань, зміна тарифного плану;
- Замовлення деталізованих документів по рахунку, балансу, дзвінкам;
- Робота з групами абонентів і рахунками;
- Створення звітів по платежах, нарахуваннях, трафіку, балансах на особових рахунках;
- Перегляд історії дій за операціями (згідно прав доступу).
- Заповніть Заяву SelfCare і відправте оригінал Вашому експерту Vodafone поштою.
- Пароль до WEB-інтерфейсу прийде на електронну пошту, яку Ви зазначили в Заяві SelfCare, протягом 24 годин після того, як Ваш експерт подасть запит на активацію сервісу.
- Перейдіть за посиланням https://manager.vodafone.ua, ведіть логін і пароль, який прийшов до вас в листі.
Використовуйте інструкцію для зручності.
Функціонал в процесі розробки.
Для заміни SIM-картки зверніться на VIP Замовлення, якщо у Вас укладений Договір на використання цього сервісу.
Окрім цього, Ви можете звернутися у фірмовий салон-магазин Vodafone з довіреністю на фірмовому бланку Вашої організації і паспортом для того, щоб забрати нову SIM-картку з Вашим номером.
Замовлення деталізації є безкоштовним.
Для відновлення пароля надішліть заявку на VIP Замовлення, якщо Ви підписали Заяву SelfCare.
Або зверніться до найближчого центру обслуговування Vodafone (середній і малий бізнес), або до Вашого персонального експерта (Ключові абоненти).
У Заяві SelfCare повинен бути вказаний мобільний номер Vodafone контактної особи. Номер повинен належати тій компанії, для якої оформлюється довіреність.
VIP Замовлення - це процедура розгляду заяв від бізнес клієнтів, які надійшли на електронну адресу: vipzakaz@vodafone.ua. Послуга надається безкоштовно.
Час прийому та обробки заявок: з понеділка по п'ятницю з 8:00 до 19:00, крім вихідних та святкових днів.
Обробка заявок відбувається навіть при відсутності на місці закріпленого за Вашою компанією експерта/спеціаліста Vodafone (відрядження, навчання, лікарняного і т.д.).
За допомогою VIP Замовлення Ви можете:
- замовляти нові номери
- тимчасово призупиняти дію телефонних номерів
- змінювати тарифи
- підключати/відключати додаткові послуги
- замовляти доступ до функціоналу «Віртуальний менеджер» для окремих абонентів із відповідним рівнем доступу
- замовляти рахунки за послуги зв'язку та деталізацію в електронному вигляді
- замовляти заміну сім-карт
- змінювати номери телефонів
- змінювати адресу доставки рахунків, в тому числі в електронному вигляді,та інші реквізити організації
- списувати бонусні бали відповідно до умов програми «Vodafone бонус»
- Істотно збільшується швидкість обробки Ваших заявок.
- Дозволяє Вам уникнути паперової тяганини з підписанням листів, вся робота відбувається по електронній пошті.
- Термін обробки термінових запитів становить 2 години, нетермінових - до 2-х робочих днів.
- Підписати Заяву SelfCare, передати оригінал Вашому експерту.
- Після реєстрації Договору відправляйте письмові запити на e-mail адресу vipzakaz@vodafone.ua
Це послуга для вирішення термінових питань в неробочий час, шляхом звернення до CallCenter.
Зверніть увагу, що більш зручним і ефективним засобом вирішення термінових питань є система самообслуговування Віртуальний менеджер.
Якщо при дзвінку в колл-центр, контактна особа Вашої компанії називає раніше встановлене «кодове слово», то вона може отримувати інформацію і управляти номерами, зареєстрованими на особовому рахунку Вашої компанії. До переліку доступних можливостей входять:
- Отримання PUK-коду;
- Звіт про стан особового рахунку (кількість номерів, перелік тарифних моделей, статус послуг, платежі, баланс, рахунки);
- Тимчасове блокування номера;
- Активація номера після блокування;
- Підключення/відключення Інтернету;
- Встановлення безумовної переадресації на номер (Call Forward Unconditional);
- Робота з іншими базовими послугами.
Щоб підключити послугу, заповніть та надішліть нам Заяву SelfCare.
Центри обслуговування корпоративних клієнтів
З переліком Центрів обсуговування корпоративних клієнтів можна ознайомитися тут.