Виберіть тему
Загальні питання
- зверніться до контактної особи вашої компанії;
- зверніться до магазину Vodafone з довіреністю на фірмовому бланку вашої компанії і паспортом для того, щоб забрати нову SIM-карту з вашим номером;
- якщо ви контактна особа і у вас наявна порожня SIM-карта ви можете скористатися веб-версією My Vodafone або надіслати запит на VIP Замовлення
- cамостійно, PUK-код номера по своєму номеру можна побачити в мобільному застосунку My Vodafone;
- зверніться до контактної особи вашої компанії;
- якщо ви контактна особа ви можете скористатися веб-версією My Vodafone або надіслати запит на VIP Замовлення
- направляйте відповідний лист із запитом на оновлення даних разом із витягом з Єдиного державного реєстру на VIP Замовлення або
- принесіть оригінали документів до найближчого магазину Vodafone або відділу по роботі з корпоративними абонентами.
- зверніться до контактної особи вашої компанії;
- якщо ви контактна особа ви можете скористатися мобільним застосунком чи веб-версією My Vodafone або надіслати запит на VIP Замовлення
Вартість послуги «Утримання номера в мережі» при блокуванні (за рішенням клієнта, або коли апарат втрачений) для тарифів ІоТ становить 5 грн/міс., для тарифів GSM та ISDN – 10 грн/міс. (з урахуванням ПДВ та збором до Пенсійного фонду).
До кінця місяця, у якому встановлене блокування, кошти зніматися не будуть.
Зверніть увагу: вхідні, вихідні дзвінки та SMS для заблокованих номерів стануть недоступні.
Кількість бонусів, які є на вашому особовому рахунку, можливо переглянути у рахунку за попередній місяць або в веб-версії My Vodafone
Подробиці програми Vodafone Bonus
- для перевірки залишку пакетних послуг наберіть на вашому телефоні *110*20#
- або перевірте лічильники пакетних послуг в мобільному застосунку чи веб-версії My Vodafone
Для перевірки використанних коштів в поточному місяці наберіть на вашому телефоні *110*15#
Цей запит є безкоштовним.
Скористайтесь системою самообслуговування My Vodafone
Існує декілька варіантів, але найбільш простий – скористатися сервісами самообслуговування (для зареєстрованих користувачів):
Для всіх незареєстрованих користувачів рекомендуємо підключитися до сервісів самообслуговування. Дізнайтеся як це зробити найпростіше за номером 0 800 400 001
Вартість зміни тарифного пакету:
- 52,06 грн при переході в пакет з меншою місячною вартістю;
- безкоштовно при переході в пакет з більшою місячною вартістю.
Фінансові питання
- перевірити стан рахунку можна за допомогою комбінації *110*10# з мобільного номеру організації
- або за допомогою сервісу самообслуговування My Vodafone (як з мобільного застосунку, так і через веб-версію).
Ваш рахунок за послуги зв'язку є також актом виконаних робіт. У ньому зазначено: «Рахунок є підтвердженням факту надання послуг абоненту».
Для підготовки Акту звірки, надішліть письмовий запит за підписом керівника та головного бухгалтера із зазначенням контактного номера телефону виконавця і ПІБ:
- за адресою: 01015, Київ, Лейпцизька 15, фінансова дирекція або
- на VIP Замовлення для тих, хто підписав Заяву SelfCare або
- вашому персональному експерту/спеціалісту Vodafone.
У запиті вкажіть інформацію:
- ЄДРПОУ;
- період звірки;
- e-mail абонента (якщо доставка на електронну адресу) або поштову адресу (для отримання паперової версії).
Ваш рахунок з КЕП за надані телекомунікаційні послуги можна отримати в системі M.E.Doc або іншій системі через платформу «ПТАХ». Для цього надішліть звернення на адресу vipzakaz@vodafone.ua і вкажіть номер особового рахунку для відправки рахунку за надані послуги.
Вже з наступного місця після прийняття вашого звернення рахунок буде відправлено.
Для внесення змін необхідно скласти лист на бланку організації з підписом керівника і головного бухгалтера, із зазначенням коректних даних (сума, дата, призначення платежу, суть виправлення) з додатком копії платіжного доручення.
Надсилайте лист на VIP Замовлення (якщо підписали Заяву SelfCare) або принесіть оригінал в найближчий магазин Vodafone або відділ по роботі з ключовими клієнтами.
Вартість зміни власника одного номера складає 34,74 грн з ПДВ і збором до Пенсійного Фонду.
Вартість оплачує приймаюча сторона (юридична або фізична особа).
Встановіть на номерах вашої організації послуги «Заборона можливості альтернативних поповнень» та «Заборона можливості поповнення рахунку ваучером» скориставшись веб-версією My Vodafone або надіславши запит на VIP Замовлення (якщо підписали Заяву SelfCare).
Після обробки вашого запиту, поповнення буде доступно тільки за номером особового рахунку.
Роумінг та міжнародний зв'язок
- зверніться до контактної особи вашої компанії;
- якщо ви контактна особа ви можете скористатися мобільним застосунком чи веб-версією My Vodafone або надіслати запит на VIP Замовлення (якщо підписали Заяву SelfCare).
Вартість послуг у роумінгу залежить від вашого тарифного плану та підключених додаткових послуг.
- Тарифи на послуги у роумінгу для абонентів у тарифних планах Vodafone Business
- Тарифи на послуги у роумінгу для абонентів у тарифних планах Vodafone IoT
Дізнатись назву вашого тарифного плану можна за номером 0800 400 001 (безкоштовно з мобільного в межах України).
Налаштуйте телефон так, аби він автоматично обирав мережу у роумінгу. В такому разі ви будете користуватись послугами у мережі мобільного оператора, з яким Vodafone підписав угоду про співпрацю.
У Гонконгу рекомендуємо обирати мережу China Mobile Hong Kong Company Limited, в якій для вас діятимуть найнижчі тарифи на послуги зв’язку.
Перезавантажте телефон.
Якщо телефон автоматично не реєструється в мережі роумінг-оператора, скористайтесь ручними налаштуваннями: Меню телефону – Налаштування – Налаштування мережі – Вибір оператора – Вручну. Оберіть мережу і дочекайтесь реєстрації телефону у мережі.
+380504620001, +380500400111, +380504620004 безкоштовно для абонентів у тарифах Vodafone Business.
Для абонентів інших тарифних планів довідка доступна за номером +38 050 508 1111 (перша хвилина розмови безкоштовно, далі – згідно умов вашого тарифного пакету).
Необхідно перевірити наступні стандартні налаштування в телефоні:
- точка доступу (APN): internet
- включити передачу даних в роумінгу (Data Rouming)
- перевірити тип мережі, яку надає оператор (2G/3G/4G(LTE))
Бланки документів
- Паспорт громадянина України (в разі, якщо за підключенням звертається не керівник, додатково надається Довіреність на право підпису представника)
Інформація про повне найменування юридичної особи, ідентифікаційний код юридичної особи. - Заповніть форму для зв’язку з Оператором або зверніться до салону-магазину за зручною для Вас адресою.
- оберіть тарифний пакет
- заповніть форму для зв’язку з Оператором або напишіть запит на VIP Замовлення (для тих, хто підписав угоду на використання систем самообслуговування).
- Заповніть Заяву на зміну власника в 3-х екземплярах
- Заповніть Заяву на зміну власника в 3-х екземплярах (у випадку, якщо у Вас є додаткова угода)
- Оригінал паспорта та ІПН фізичної особи
- Довіреність на контактну особу (якщо звертається не власник юридичної організації)
Організація належить до малого та середнього бізнесу (менше 20 номерів): Звертайтеся до салону-магазину Vodafone за зручною для Вас адресою
Організація належить до ключових абонентів (більше 20 номерів): Отримайте від Вашого експерта Vodafone підтвердження для проведення зміни власника, для чого зверніться до контактної особи Вашої організації. Після цього звертайтесь до салону-магазину Vodafone за зручною Вам адресою.
Зауважте, що у період з останнього по 5-те число кожного місяця, переведення номерів недоступне.
Якщо номер переводиться з передплаченої форми обслуговування:
- номер має бути активний;
- позитивний баланс на рахунку,
- термін роботи номеру в мережі не менше 30 днів.
Документи:
- Заява на міграцію в 2-х eкземплярах.
- Заява на нове підключення в 2-х eкземплярах.
- Паспорт громадянина України (в разі, якщо за переводом номеру звертається не керівник, додатково надається Довіреність на право підпису представника)
Власник номеру з паспортом та Sim-карткою звертається в салон-магазин Vodafone, якщо бажає перевести номер на компанію, яка має до 20 номерів, або у відділ по роботі з ключовими абонентами, якщо бажає перевести номер на компанію, яка має більше 20 номерів.
Якщо номер переводиться з контрактної форми обслуговування.
- номер активний, не заблокований;
- на особовому рахунку власника номеру відсутня заборгованість.
Документи:
- Заява на зміну власника в 3-х екземплярах.
- Заява на нове підключення в 2-х екземплярах
- Оригінал паспорта та ІПН фіз. особи.
- Паспорт громадянина України (в разі, якщо за переводом номеру звертається не керівник, додатково надається Довіреність на право підпису представника)
Власник номеру з паспортом звертається в салон-магазин Vodafone (для абонентів малого та середнього бізнесу) або у відділ по роботі з ключовими абонентами.
Для цього необхідно оформити Довіреність на контактну особу.
Центри обслуговування корпоративних клієнтів
З переліком Центрів обсуговування корпоративних клієнтів можна ознайомитися тут.