- Паспорт громадянина України (в разі, якщо за підключенням звертається не керівник, додатково надається Довіреність на право підпису представника)
Інформація про повне найменування юридичної особи, ідентифікаційний код юридичної особи. - Заповніть форму для зв’язку з Оператором або зверніться до салону-магазину за зручною для Вас адресою.
- оберіть тарифний пакет
- заповніть форму для зв’язку з Оператором або напишіть запит на VIP Замовлення (для тих, хто підписав угоду на використання систем самообслуговування).
- Заповніть Заяву на зміну власника в 3-х екземплярах
- Заповніть Заяву на зміну власника в 3-х екземплярах (у випадку, якщо у Вас є додаткова угода)
- Оригінал паспорта та ІПН фізичної особи
- Довіреність на контактну особу (якщо звертається не власник юридичної організації)
Організація належить до малого та середнього бізнесу (менше 20 номерів): Звертайтеся до салону-магазину Vodafone за зручною для Вас адресою
Організація належить до ключових абонентів (більше 20 номерів): Отримайте від Вашого експерта Vodafone підтвердження для проведення зміни власника, для чого зверніться до контактної особи Вашої організації. Після цього звертайтесь до салону-магазину Vodafone за зручною Вам адресою.
Зауважте, що у період з останнього по 5-те число кожного місяця, переведення номерів недоступне.
Якщо номер переводиться з передплаченої форми обслуговування:
- номер має бути активний;
- позитивний баланс на рахунку,
- термін роботи номеру в мережі не менше 30 днів.
Документи:
- Заява на міграцію в 2-х eкземплярах.
- Заява на нове підключення в 2-х eкземплярах.
- Паспорт громадянина України (в разі, якщо за переводом номеру звертається не керівник, додатково надається Довіреність на право підпису представника)
Власник номеру з паспортом та Sim-карткою звертається в салон-магазин Vodafone, якщо бажає перевести номер на компанію, яка має до 20 номерів, або у відділ по роботі з ключовими абонентами, якщо бажає перевести номер на компанію, яка має більше 20 номерів.
Якщо номер переводиться з контрактної форми обслуговування.
- номер активний, не заблокований;
- на особовому рахунку власника номеру відсутня заборгованість.
Документи:
- Заява на зміну власника в 3-х екземплярах.
- Заява на нове підключення в 2-х екземплярах
- Оригінал паспорта та ІПН фіз. особи.
- Паспорт громадянина України (в разі, якщо за переводом номеру звертається не керівник, додатково надається Довіреність на право підпису представника)
Власник номеру з паспортом звертається в салон-магазин Vodafone (для абонентів малого та середнього бізнесу) або у відділ по роботі з ключовими абонентами.
Для цього необхідно оформити Довіреність на контактну особу.