loading

Пошук

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Вкажіть обраний пакет послуг

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Вкажіть обраний пакет послуг

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, контактні дані клієнта

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Можливість виконання операцій на заплановану дату

Керування номерами організації в одному акаунті

Можливість користування мобільним застосунком та вебверсією

Зручний та легкий у керуванні інтерфейс

My Vodafone IoT – це рішення, яке надає можливість самостійно вирішувати питання зв’язку, змінювати тарифні плани та параметри надання послуг без необхідності звертатися до експертів.

picture

Здійснюйте пошук та вивантажуйте результат у файл за вашими корпоративними номерами

picture

Керуйте номерами та налаштовуйте необхідні сповіщення

picture

Виконуйте групові операції зі встановлення послуг і блокувань

Як стати Адміністратором?

Як стати Адміністратором?

Для корпоративних клієнтів існують різні рівні доступу:

  • Користувач – переглядає інформацію за своїм номером
  • Адміністратор номеру – керує тільки своїм номером
  • Адміністратор особового рахунку – керує номерами особового рахунку
  • Адміністратор-абонент – керує номерами всіх співробітників компанії

Для того, щоб отримати доступ Адміністратора для керування номерами необхідно:

  1. Завантажити шаблон заяви
  2. Заповнити необхідні дані для отримання доступу
  3. Передати або відправити оригінал заяви співробітнику магазину Vodafone
Керування IoT SIM-картами

Керування IoT SIM-картами

My Vodafone IoT – це онлайн-кабінет для групового керування SIM-картами:

  • Швидко переглядайте витрати за номерами
  • Активуйте необхідні послуги
  • Підбирайте та змінюйте тарифи
  • Керуйте блокуванням та розблокуванням номерів
  • Підключайте нові номери
Послуги для керування в My Vodafone IoT

Послуги для керування в My Vodafone IoT

Можливості My Vodafone IoT:

  • Перегляд IoT-номерів на окремій вкладці
  • Пошук номерів за номером телефону, особовим рахунком, номером SIM-карти або статусу
  • Підключення нових IoT-номерів
  • Заміна SIM-карт
  • Керування послугами для вхідних та вихідних SMS
  • Керування послугами для мобільного інтернету
  • Заборона мобільного інтернету в роумінгу, Заборона GPRS
  • Керування послугами міжнародного роумінгу та зв’язку
  • Заборона телефонії - Vodafone IoT
  • Заборона альтернативних поповнень особового рахунку
  • Блокування та розблокування номерів
  • Налаштування сповіщень
  • Замовлення звітів

Бандли для IoT номерів

Бандли для інтернету – це послуги для IoT номерів, що знаходяться на одному особовому рахунку, які дозволяють користуватися додатковим пакетом інтернету, коли МБ в межах тарифу закінчилися.

Користування бандлами для інтернету починається після закінчення МБ в межах тарифу на номері.

Більше можливостей для бізнесу

Перегляд IoT-номерів на окремій вкладці

У вебверсії My Vodafone можна переглядати усі IoT номери компанії в окремій вкладці.

  • Авторизуйтесь в особистому кабінеті;
  • Оберіть вкладку «Корпоративні номери», що у лівій частині екрана;
  • Оберіть вкладку «IoT-номери»

У цій вкладці ви можете переглянути статус кожного IoT-номера, інформацію про стан та інше

Деталі Сховати open
Підключення нових IoT-номерів

У вебверсії My Vodafone можна підключити нові IoT-номери, маючи на руках лише SIM-карту

  • Авторизуйтесь в особистому кабінеті;
  • Оберіть вкладку «Нове підключення», що у лівій частині екрана
  • Натисніть на кнопку «Створити нове підключення»
  • Слідуйте підказкам на екрані
Деталі Сховати open
Заміна
SIM-карт

У вебверсії My Vodafone можна замінити існуючу Sim-карту для ІоТ номеру

  • Авторизуйтесь в особистому кабінеті;
  • Оберіть вкладку «Корпоративні номери», що у лівій частині екрана
  • Оберіть вкладку «IoT-номери»
  • Оберіть номер, чию SIM-карту вам необхідно замінити
  • Слідуйте підказкам на екрані
Деталі Сховати open
Зміна
тарифів

У вебверсії My Vodafone можна змінити тарифні плани для декількох номерів одночасно

  • Авторизуйтесь в особистому кабінеті;
  • Оберіть вкладку «Корпоративні номери», що у лівій частині екрана
  • Оберіть вкладку «IoT-номери»
  • Натисніть на кнопку «Операції» та оберіть Змінити тариф
  • Слідуйте підказкам на екрані
Деталі Сховати open
prev
next
Де можна окремо керувати IoT номерами?
open

Керування IoT-номерами доступне у вебінтерфейсі My Vodafone, вкладка «IoT-номери»

Яка вартість користування My Vodafone IoT?
open

Доступ до керування IoT-номерами безкоштовний. Підключення послуг, зміна тарифного плану та інші операції оплачуються відповідно до умов корпоративного договору компанії бізнес-абонента.

Хто може отримати доступ до My Vodafone IoT?
open

Рішення доступне для користування всім бізнес-абонентам. Для отримання доступу необхідно заповнити шаблон Заяви та передати або відправити оригінал співробітнику магазину Vodafone

Хто може керувати номерами у разі наявності доступу до My Vodafone IoT?
open

Доступ до всіх можливостей рішення мають Адміністратори таких рівнів: Адміністратор Особового Рахунку та Адміністратор Абонент. 

Які основні можливості My Vodafone IoT?
open

У вкладці «IoT-номери» ви можете самостійно в режимі онлайн перевіряти інформацію за своїми IoT-картками, підключати та відключати послуги, змінювати тарифи, налаштовувати сповіщення, підключати нові номері та інше.

Потрібна допомога? Відкрийте чат