loading

Пошук

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Вкажіть обраний пакет послуг

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Вкажіть обраний пакет послуг

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, контактні дані клієнта

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, дані ФОП або юридичної особи

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, дані ФОП або юридичної особи

Вкажіть обраний пакет послуг для бізнесу

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Можливість виконання операцій на заплановану дату

Керування номерами організації в одному акаунті

Можливість користування мобільним застосунком та вебверсією

Зручний та легкий у керуванні інтерфейс

My Vodafone IoT – це рішення, яке надає можливість самостійно вирішувати питання зв’язку, змінювати тарифні плани та параметри надання послуг без необхідності звертатися до експертів.

picture

Здійснюйте пошук та вивантажуйте результат у файл за вашими корпоративними номерами

picture

Керуйте номерами та налаштовуйте необхідні сповіщення

picture

Виконуйте групові операції зі встановлення послуг і блокувань

Як стати Адміністратором?

Як стати Адміністратором?

Для корпоративних клієнтів існують різні рівні доступу:

  • Користувач – переглядає інформацію за своїм номером
  • Адміністратор номеру – керує тільки своїм номером
  • Адміністратор особового рахунку – керує номерами особового рахунку
  • Адміністратор-абонент – керує номерами всіх співробітників компанії

Для того, щоб отримати доступ Адміністратора для керування номерами необхідно:

  1. Завантажити шаблон заяви
  2. Заповнити необхідні дані для отримання доступу
  3. Передати або відправити оригінал заяви співробітнику магазину Vodafone
Керування IoT SIM-картами

Керування IoT SIM-картами

My Vodafone IoT – це онлайн-кабінет для групового керування SIM-картами:

  • Швидко переглядайте витрати за номерами
  • Активуйте необхідні послуги
  • Підбирайте та змінюйте тарифи
  • Керуйте блокуванням та розблокуванням номерів
  • Підключайте нові номери
Послуги для керування в My Vodafone IoT

Послуги для керування в My Vodafone IoT

Можливості My Vodafone IoT:

  • Перегляд IoT-номерів на окремій вкладці
  • Пошук номерів за номером телефону, особовим рахунком, номером SIM-карти або статусу
  • Підключення нових IoT-номерів
  • Заміна SIM-карт
  • Керування послугами для вхідних та вихідних SMS
  • Керування послугами для мобільного інтернету
  • Заборона мобільного інтернету в роумінгу, Заборона GPRS
  • Керування послугами міжнародного роумінгу та зв’язку
  • Заборона телефонії - Vodafone IoT
  • Заборона альтернативних поповнень особового рахунку
  • Блокування та розблокування номерів
  • Налаштування сповіщень
  • Замовлення звітів

Бандли для IoT номерів

Бандли для інтернету – це послуги для IoT номерів, що знаходяться на одному особовому рахунку, які дозволяють користуватися додатковим пакетом інтернету, коли МБ в межах тарифу закінчилися.

Користування бандлами для інтернету починається після закінчення МБ в межах тарифу на номері.

Більше можливостей для бізнесу

Перегляд IoT-номерів на окремій вкладці

У вебверсії My Vodafone можна переглядати усі IoT номери компанії в окремій вкладці.

  • Авторизуйтесь в особистому кабінеті;
  • Оберіть вкладку «Корпоративні номери», що у лівій частині екрана;
  • Оберіть вкладку «IoT-номери»

У цій вкладці ви можете переглянути статус кожного IoT-номера, інформацію про стан та інше

Деталі Сховати open
Підключення нових IoT-номерів

У вебверсії My Vodafone можна підключити нові IoT-номери, маючи на руках лише SIM-карту

  • Авторизуйтесь в особистому кабінеті;
  • Оберіть вкладку «Нове підключення», що у лівій частині екрана
  • Натисніть на кнопку «Створити нове підключення»
  • Слідуйте підказкам на екрані
Деталі Сховати open
Заміна
SIM-карт

У вебверсії My Vodafone можна замінити існуючу Sim-карту для ІоТ номеру

  • Авторизуйтесь в особистому кабінеті;
  • Оберіть вкладку «Корпоративні номери», що у лівій частині екрана
  • Оберіть вкладку «IoT-номери»
  • Оберіть номер, чию SIM-карту вам необхідно замінити
  • Слідуйте підказкам на екрані
Деталі Сховати open
Зміна
тарифів

У вебверсії My Vodafone можна змінити тарифні плани для декількох номерів одночасно

  • Авторизуйтесь в особистому кабінеті;
  • Оберіть вкладку «Корпоративні номери», що у лівій частині екрана
  • Оберіть вкладку «IoT-номери»
  • Натисніть на кнопку «Операції» та оберіть Змінити тариф
  • Слідуйте підказкам на екрані
Деталі Сховати open
Моніторинг місцезнаходження

У вебверсії My Vodafone можна миттєво відстежувати місцезнаходження IoT SIM-картки в режимі онлайн.

  • Авторизуйтеся в особистому кабінеті
  • Перейдіть в розділ «Послуги для ІоТ номерів», оберіть послугу «Моніторинг місцезнаходження»
  • Замовте тарифний пакет у вкладці «Доступні пакети» або одразу створіть запит
  • Натисніть на кнопку «Перевірити місцезнаходження»
  • Переглядайте отриманий результат на карті


Детальна інформація про послугу та тарифи


Деталі Сховати open
Моніторинг геозони

У вебверсії My Vodafone можна встановити на карті геозону з певним радіусом, де має знаходитися IoT SIM-карта.

  • Авторизуйтеся в особистому кабінеті;
  • Натисніть на вкладку "Послуги для IoT номерів", що є у лівій частині екрану;
  • Оберіть вкладку "Моніторинг геозони";
  • Натисніть на кнопку "підключити послугу" та слідуйте підказками на екрані.


Щомісячна вартість складає 50 грн. (з ПДВ та ПФ)

Детальна інформація про послугу

Деталі Сховати open
prev
next
Де можна окремо керувати IoT номерами?
open

Керування IoT-номерами доступне у вебінтерфейсі My Vodafone, вкладка «IoT-номери»

Яка вартість користування My Vodafone IoT?
open

Доступ до керування IoT-номерами безкоштовний. Підключення послуг, зміна тарифного плану та інші операції оплачуються відповідно до умов корпоративного договору компанії бізнес-абонента.

Хто може отримати доступ до My Vodafone IoT?
open

Рішення доступне для користування всім бізнес-абонентам. Для отримання доступу необхідно заповнити шаблон Заяви та передати або відправити оригінал співробітнику магазину Vodafone

Хто може керувати номерами у разі наявності доступу до My Vodafone IoT?
open

Доступ до всіх можливостей рішення мають Адміністратори таких рівнів: Адміністратор Особового Рахунку та Адміністратор Абонент. 

Які основні можливості My Vodafone IoT?
open

У вкладці «IoT-номери» ви можете самостійно в режимі онлайн перевіряти інформацію за своїми IoT-картками, підключати та відключати послуги, змінювати тарифи, налаштовувати сповіщення, підключати нові номері та інше.

Потрібна допомога? Відкрийте чат