loading

Пошук

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Вкажіть обраний пакет послуг

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Вкажіть обраний пакет послуг

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, контактні дані клієнта

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, дані ФОП або юридичної особи

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, дані ФОП або юридичної особи

Вкажіть обраний пакет послуг для бізнесу

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Можливість виконання операцій на заплановану дату

Керування номерами організації в одному акаунті

Можливість користування мобільним застосунком та вебверсією

Зручний та легкий у керуванні інтерфейс

Можливості My Vodafone

Можливості вебверсії

Можливості вебверсії

  • НОВЕ: Детальний опис можливостей вебверсії в оновленій інструкції
  • НОВЕ: Керування дистанційною переадресацією
  • НОВЕ: Спеціальні можливості для IoT sim-карток (моніторинг геозони, моніторинг місцезнаходження, інтернет-бандли, перевірка з’єднання SIM-карти)
  • НОВЕ: API-менеджер
  • Зміна тарифу для групи номерів
  • Керування послугами для групи номерів
  • Керування блокуванням для групи номерів
  • Замовлення і активація до 50 нових номерів в одній заявці, підбір номерів
  • Можливість виконання операцій на заплановану дату
  • Формування звітності за номерами організації
  • Перегляд історії операцій
  • Заміна SIM-карт
  • Контроль витрат і залишків пакетних послуг
  • Можливість керування особистим номером та номерами компанії в одному акаунті
  • Замовлення щомісячного рахунку за послуги зв’язку
  • Перевірка грошового та бонусного рахунків
  • Замовлення деталізації витрат за 12 місяців
  • Перегляд PUK-коду та іншої інформації за номерами
  • Зміна рівня доступу на номерах
  • Обмін бонусів на подарунки від Vodafone
  • Поповнення особового рахунку

Можливості застосунку

Можливості застосунку

  • Керування послугами
  • Керування блокуванням
  • Поповнення особового рахунку
  • Заміна SIM-карт
  • Інтернет для другого девайсу для свого номеру
  • Контроль витрат і залишків пакетних послуг
  • Можливість керування особистим номером та номерами компанії в одному акаунті
  • Замовлення щомісячного рахунку за послуги зв’язку
  • Перевірка грошового і бонусного рахунків
  • Замовлення деталізації витрат
  • Перегляд PUK-коду та іншої інформації за номерами
  • Обмін бонусів на подарунки від Vodafone


Для корпоративних клієнтів існують різні рівні доступу

picture

Адміністратор Абонент

Керує номерами організації

picture

Адміністратор Особового рахунку

Керує номерами особового рахунку

picture

Адміністратор Номеру

Керує тільки своїм номером

picture

Користувач

Переглядає інформацію за своїм номером

Перелік можливостей рівнів доступу

Адміністратор Абонент
open
  • Замовлення і активація до 50 нових номерів в одній заявці (вебверсія)
  • Тарифи – перегляд умов тарифу для номерів організації та зміна тарифу для одного номеру/групи номерів (вебверсія)
  • Послуги – перегляд підключених і доступних для підключення послуг для номерів організації, керування послугами для одного номеру/групи номерів, налаштування дистанційної переадресації (вебверсія)
  • Керування номерами – керування блокуванням для одного номеру/групи номерів (вебверсія)
  • Заміна SIM карт для номерів організації
  • Інформація за номерами – перевірка PUK-коду, статусу номерів, номерів SIM, тарифів для одного номера/групи номерів
  • Витрати – перевірка залишків пакетних послуг, витрат за номерами організації
  • Замовлення документів – щомісячний рахунок за послуги зв’язку, деталізація за номерами організації за 12 місяців (вебверсія)
  • Мультиакаунт – додавання і керування особистими номерами і номерами компанії на одному акаунті
  • Бонуси – перевірка та обмін бонусів
  • Звітність – замовлення звітів за номерами організації (вебверсія)
  • Історія операцій, виконаних у вебверсії
  • Налаштування сповіщень про блокування номерів організації
  • Керування IoT SIM-картками – спеціальні можливості для IoT
Адміністратор Особового рахунку
open
  • Замовлення і активація до 50 нових номерів в одній заявці (вебверсія)
  • Тарифи – перегляд умов тарифу та зміна тарифу для одного номера/групи номерів на особовому рахунку (вебверсія)
  • Послуги – перегляд опису підключених і доступних для підключення послуг для номерів на особовому рахунку, керування послугами для одного номера/групи номерів на особовому рахунку, налаштування дистанційної переадресації (вебверсія)
  • Керування номерами – керування блокуванням для одного номера/групи номерів на особовому рахунку (вебверсія)
  • Заміна SIM-карт для номерів особового рахунку
  • Інформація за номерами – перевірка PUK-коду, статусу номерів, номерів SIM, тарифів для одного номера/групи номерів на особовому рахунку
  • Витрати – перевірка залишків пакетних послуг, витрат за номерами на особовому рахунку
  • Замовлення документів – щомісячний рахунок за послуги зв’язку, деталізація за номерами на особовому рахунку за 12 місяців (вебсерсія)
  • Мультиакаунт – додавання і керування особистими номерами і номерами компанії на одному акаунті
  • Бонуси – перевірка та обмін бонусів на особового рахунку
  • Звітність – замовлення звітів за номерами особового рахунку (вебверсія)
  • Історія операцій, виконаних у вебверсії
  • Налаштування сповіщень про блокування номерів особового рахунку
  • Керування IoT SIM-картками – спеціальні можливості для IoT
Адміністратор Номера
open
  • Тарифи – перегляд умов тарифу та зміна тарифу за номером
  • Послуги – перегляд опису підключених і доступних для підключення послуг за номером, керування послугами
  • Керування номером – керування блокуванням, заміна SIM-карти для номера за форматом
  • Інформація за номерами – перевірка PUK-коду, статусу номера, номера SIM, тарифу для номера
  • Витрати – перевірка залишків пакетних послуг, витрати за номером
  • Замовлення документів – деталізація за номером за 12 місяців (вебверсія)
Користувач
open
  • Тарифи – перегляд умов поточного тарифу
  • Послуги – перегляд опису підключених послуг
  • Перевірка залишків послуг – лічильники, які є в тарифі
  • Витрати – детальна інформація за своїм номером
  • Мультиакаунт – додавання і керування особистими номерами
  • Замовлення документів – деталізація за номером за 12 місяців (вебверсія)

Поширені питання

Яка вартість користування My Vodafone?
open

Користування мобільним застосунком та вебверсією My Vodafone безкоштовне. Підключення послуг, зміна тарифу та інші операції оплачуються відповідно до умов корпоративного договору організації бізнес-клієнта.

Як скористатися My Vodafone?
open

Ви можете скористатися My Vodafone за допомогою вебверсії або завантажити застосунок My Vodafone на мобільний телефон (залежно від того, користуєтесь ви Play Market, App Store чи Huawei AppGallery). Також можливо налаштування власних систем для керування корпоративними номерами через АРІ менеджер.

Детальний опис можливостей вебверсії в оновленій інструкції.

Хто такий «Користувач»?
open

Цей рівень доступний усім користувачам мобільного застосунку та вебверсії My Vodafone за замовчуванням. Ви зможете переглядати інформацію за своїм номером у режимі «читання».

Хто такий «Адміністратор номера»?
open

З цим рівнем доступу можливо керувати тільки своїм номером. Його можуть надавати «Адміністратор особового рахунку» або «Адміністратор-абонент» у My Vodafone.

Хто такий «Адміністратор особового рахунку»?
open

Цей рівень доступу надає можливість керувати всіма номерами на особовому рахунку. Його також може надати оператор для компаній середнього та малого бізнесу з одним номером на особовому рахунку.

Хто такий «Адміністратор-абонент»?
open

Цей рівень доступу надає можливість керувати всіма номерами на всіх особових рахунках абонента.

Як отримати роль «Адміністратор особового рахунку» або «Адміністратор-абонент»?
open

Для отримання цих доступів необхідно заповнити шаблон заяви та передати/відправити його співробітнику магазину Vodafone або підписати за допомогою ЕЦП на сайті https://document.online/?lang=ua

Роль автоматично надається за наявності та замовленні аналогічної ролі доступу до інших сервісів самообслуговування (зокрема, «Віртуальний менеджер» та VIP-замовлення).* Рівень доступу «Адміністратор особового рахунку» також може надати оператор для компаній середнього та малого бізнесу з одним номером на особовому рахунку.

*Якщо вказано корпоративний номер телефону, що буде логіном для входу в My Vodafone.

Скільки коштує замовлення деталізації?
open

Замовлення деталізації безкоштовне.