loading

Пошук

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Вкажіть обраний пакет послуг

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Вкажіть обраний пакет послуг

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, контактні дані клієнта

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, дані ФОП або юридичної особи

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, дані ФОП або юридичної особи

Вкажіть обраний пакет послуг для бізнесу

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"
picture

Ціна зі знижкою

Отримайте вигідну пропозицію щодо вартості

picture

Вигідне наповнення

Збільшене наповнення тарифу

picture

На зв’язку з партнерами

Ваш номер не зміниться для колег і партнерів

picture

Зручно керуйте номерами

В особистому кабінеті My Vodafone В2В

Що таке перенесення номера?

Послуга перенесення номера (MNP) дозволяє зберегти свій номер при переході до іншого оператора. НОМЕР НЕ ЗМІНИТЬСЯ взагалі, навіть код на початку номера, як-от 063, 096, 067 залишиться той самий. Це дуже зручно, адже після зміни оператора не треба буде повідомляти новий номер колегам, клієнтам, бізнес-партнерам.

picture

Подайте заявку на сайті

picture

Дочекайтеся на дзвінок експерта

picture

Отримайте SIM-картки

picture

Встановіть SIM – номер буде перенесено автоматично

Поширені питання

Скільки коштує перенести номер?
open

Послуга перенесення номера (Mobile Number Portability) безкоштовна.

Як можна подати заявку на перенесення?
open

Ви можете подати заявку на перенесення номера кількома способами:

  • на цій сторінці сайту - натисніть на кнопку "Оформити заявку"
  • в одному з магазинів Vodafone.

Зверніть увагу: перенесення номера неможливе в роумінгу

Чи потрібна мені SIM-картка Vodafone для перенесення?
open

Так, потрібна, щоб перенести на неї ваш номер. Ви отримаєте її безкоштовно при оформленні заявки на сайті або в магазині.

Навіщо потрібна нова SIM-картка?
open

Нова SIM-картка потрібна для того, щоб перенести на неї ваш номер. Стара SIM-картка попереднього оператора буде деактивована після перенесення номера до іншого оператора.

Як часто можна змінювати оператора?
open

Не раніше ніж через 30 днів після останнього перенесення.

Як ті, хто мені телефонує, дізнаються, що мій номер перенесено?
open

Як дізнатися, що набраний номер перенесено?

Якщо ви перенесли свій номер до Vodafone, абоненти інших операторів чутимуть спеціальний звуковий сигнал — зумер, телефонуючи до вас.

Зумер - це короткий звук, який повідомляє, що номер тепер в іншій мережі, і вартість дзвінка може відрізнятися.

Якщо ви самі телефонуєте на перенесений номер в іншу мережу, також почуєте зумер. Але якщо дзвінок відбувається всередині мережі Vodafone, сигналу не буде, бо вартість дзвінків не змінюється.

Чи буде зумер у роумінгу?

За кордоном (міжнародний роумінг) — чи буде чути сигнал, залежить від налаштувань оператора, чию мережу ви використовуєте.

В Україні (національний роумінг) — зумер не відтворюється.

Чи можна вимкнути зумер?

Якщо вам не потрібно чути зумер, коли телефонуєте на перенесені номери, підключіть безкоштовну послугу «Заборона голосового сповіщення при дзвінках на перенесені номери»:

Програвання зумера є обов’язковим для всіх операторів за вимогою регулятора.

Чому заявку на перенесення може бути відхилено?
open

1. Неправильно вказано статус ідентифікації при подачі заявки.

2. Номер ідентифіковано на іншу особу.

3. У заяві про перенесення подано неповні або недостовірні дані.

4. Після останнього перенесення номера пройшло менше ніж 30 календарних днів.

5. Надання послуг за вказаним номером може бути припинено через причини, передбачені законодавством України (шахрайство та інше).

Якщо ваш поточний оператор безпідставно відмовив вам у перенесенні номера, ви можете подати скаргу на свого оператора до регулюючого органу – Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра й надання послуг поштового зв’язку.
Подати скаргу можна таким чином:
1) написати лист-скаргу на електронну скриньку Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра й надання послуг поштового зв’язку: e_zvernen@nkrzi.gov.ua;
2) або написати листа й відправити на фізичну адресу Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра й надання послуг поштового зв’язку: 03110, м. Київ, вул. Солом’янська, 3.

Чи потрібно буде підтвердити статус юридичної особи або ФОП?
open

Так, для підтвердження вашого статусу потрібно буде надати правоустановчі документи. Якщо ви вже є клієнтом «Vodafone Україна», то надавати правоустановчі документи не потрібно.

Пакет документів для створення нового абонента при MNP:

Директор організації

  • паспорт громадянина України
  • ІПН

Довірена особа

  • паспорт громадянина України
  • ІПН
  • доручення на представлення інтересів


Як зрозуміти, що номер уже перенесений?
open

На всіх етапах перенесення номера до мережі Vodafone вам будуть надходити SMS-повідомлення.

1.Щойно почнеться перенесення номера – ви отримаєте таке SMS-повідомлення: «Раді повідомити вам, що процес перенесення номера вже розпочався! Будь ласка, вставте SIM-картку Vodafone у телефон. Одразу після закінчення перенесення номера ми відправимо вам SMS на нову SIM-картку. З повагою, Vodafone.».

2. Після перенесення номера на нову SIM-картку вам надійде таке SMS-повідомлення від Vodafone: «Ваш номер успішно перенесено. Дякуємо за вибір Vodafone».

Які тарифи доступні для перенесених номерів?
open

Для перенесення доступний будь-який тариф з лінійки Vodafone Business: https://business.vodafone.ua/taryfy. Для перенесення – рекомендуємо тарифи Business Pro й Business Connect з акцією «MNP для бізнесу 2025».

Детальні умови акції «MNP для бізнесу 2025»
open

Детальні умови акції «MNP для бізнесу 2025» знаходяться за посиланням.

Додаткова корисна інформація
open

Зміна оператора ніяк не впливає на надання сервісів, прив’язаних до вашого номера (банківські картки, картки лояльності, ідентифікація і авторизація на сайтах, у поштовому клієнті, месенджерах тощо).
Після перенесення номера до мережі Vodafone для оплати послуг зв’язку через термінали, вебсайти, мобільні застосунки вам потрібно вибирати оператора Vodafone і вказувати ваш поточний номер.
Коли ви будете телефонувати на номер, який було перенесено в іншу мережу, Vodafone проінформує вас про це.
Клієнти Vodafone можуть відключити таке інформування. Відключити голосове повідомлення під час дзвінків на номери, перенесені до будь-якого мобільного оператора України, можна за допомогою USSD-команди: *181*3#.

Також клієнти Vodafone можуть перевірити, до якої мережі належить номер співрозмовника, за допомогою USSD-команди: * 181*номер телефону# (номер телефону має бути у форматі 380XX1234567).

Загальна інформація
open

Тарифи діють на території України, де є покриття мережі оператора, крім територій, на яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження або здійснюють їх не в повному обсязі.

Вартість дзвінків вказано за першу секунду кожної хвилини розмови, до вартості якої включено кожну наступну секунду зазначеної хвилини в межах розмови. Тарифікація відбувається в першу секунду кожної хвилини розмови.

Тарифи вказано y гривнях з урахуванням ПДВ і збору до Пенсійного фонду, що становить 7,5% від вартості послуг без ПДВ, станом на 01.05.2025 року.

Детальну інформацію щодо тарифів, акцій, вартості й умов надання послуг можна отримати від нашого експерта, у застосунку My Vodafone або за телефонами:
111 – безкоштовно з мобільного «Vodafone Україна» в Україні;
0800 0 400 111 – для абонентів інших операторів України (безкоштовно з будь-якого номера в Україні). 
ПрАТ «ВФ Україна», 01601, м. Київ, вул. Лейпцизька, 15, включено в Реєстр постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг.

Потрібна допомога? Відкрийте чат