
Ціна зі знижкою
Отримайте вигідну пропозицію щодо вартості

Вигідне наповнення тарифу
Більше хвилин та інтернету для роботи і спілкування

На зв’язку з партнерами
Ваш номер не зміниться для колег і партнерів

Зручно керуйте номерами
В особистому кабінеті My Vodafone В2В
Що таке перенесення номера?
Послуга перенесення номера (MNP) дозволяє зберегти свій номер при переході до іншого оператора. НОМЕР НЕ ЗМІНИТЬСЯ, навіть код на початку номера, як-от 063, 096, 067 залишиться той самий. Це зручно, адже після зміни оператора не доведеться повідомляти новий номер колегам, клієнтам і партнерам.
Подайте заявку на сайті
Дочекайтеся дзвінка експерта
Отримайте SIM-картки
Встановіть SIM – номер буде перенесено автоматично
Поширені питання
Послуга перенесення номера (Mobile Number Portability) бесплатна.
Ви можете подати заявку на перенесення номера:
- онлайн — натисніть кнопку «Оформити заявку» на цій сторінці.
- офлайн — зверніться до найближчого магазину Vodafone.
Зверніть увагу: перенесення номера неможливе в роумінгу.
Так. Ваш номер буде перенесено на нову SIM-картку Vodafone. Ви отримаєте її безплатно під час оформлення заявки на сайті або в магазині. Стара SIM-картка попереднього оператора буде деактивована після завершення перенесення.
Не раніше ніж через 30 днів після останнього перенесення.
Як дізнатися, що набраний номер перенесено?
Якщо ви перенесли свій номер до Vodafone, абоненти інших операторів чутимуть спеціальний звуковий сигнал — зумер, телефонуючи до вас.
Зумер - це короткий звук, який повідомляє, що номер тепер в іншій мережі, і вартість дзвінка може відрізнятися.
Якщо ви самі телефонуєте на перенесений номер в іншу мережу, також почуєте зумер. Але якщо дзвінок відбувається всередині мережі Vodafone, сигналу не буде, бо вартість дзвінків не змінюється.
Чи буде зумер у роумінгу?
За кордоном (міжнародний роумінг) — чи буде чути сигнал, залежить від налаштувань оператора, чию мережу ви використовуєте.
В Україні (національний роумінг) — зумер не відтворюється.
Чи можна вимкнути зумер?
Якщо вам не потрібно чути зумер, коли телефонуєте на перенесені номери, підключіть безкоштовну послугу «Заборона голосового сповіщення при дзвінках на перенесені номери»:
Програвання зумера є обов’язковим для всіх операторів за вимогою регулятора.
1. Неправильно вказано статус ідентифікації при подачі заявки.
2. Номер ідентифіковано на іншу особу.
3. У заяві про перенесення подано неповні або недостовірні дані.
4. Після останнього перенесення номера пройшло менше ніж 30 календарних днів.
5. Надання послуг за вказаним номером може бути припинено через причини, передбачені законодавством України (шахрайство та інше).
Якщо ваш поточний оператор безпідставно відмовив вам у перенесенні номера, ви можете подати скаргу на свого оператора до регулюючого органу – Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра й надання послуг поштового зв’язку.
Подати скаргу можна таким чином:
1) написати лист-скаргу на електронну скриньку Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра й надання послуг поштового зв’язку: e_zvernen@nkrzi.gov.ua;
2) або написати листа й відправити на фізичну адресу Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра й надання послуг поштового зв’язку: 03110, м. Київ, вул. Солом’янська, 3.
Так, для підтвердження вашого статусу потрібно буде надати правоустановчі документи. Якщо ви вже є клієнтом «Vodafone Україна», то надавати правоустановчі документи не потрібно.
Пакет документів для створення нового абонента при MNP:
Директор організації
- паспорт громадянина України
- ІПН
Довірена особа
- паспорт громадянина України
- ІПН
- доручення на представлення інтересів
Під час перенесення номера до мережі Vodafone ви будете отримувати SMS-інформування на кожному етапі. Дотримуйтесь інструкцій у повідомленнях.
Для перенесення доступний будь-який тариф з лінійки Vodafone Business: https://business.vodafone.ua/taryfy. Для перенесення – рекомендуємо тарифи Business Pro й Business Connect з акцією «MNP для бізнесу 2025».
Детальні умови акції «MNP для бізнесу 2025» знаходяться за посиланням.
Зміна оператора ніяк не впливає на надання сервісів, прив’язаних до вашого номера (банківські картки, картки лояльності, ідентифікація і авторизація на сайтах, у поштовому клієнті, месенджерах тощо).
Після перенесення номера до мережі Vodafone для оплати послуг зв’язку через термінали, вебсайти, мобільні застосунки вам потрібно вибирати оператора Vodafone і вказувати ваш поточний номер.
Коли ви будете телефонувати на номер, який було перенесено в іншу мережу, Vodafone проінформує вас про це.
Клієнти Vodafone можуть відключити таке інформування. Відключити голосове повідомлення під час дзвінків на номери, перенесені до будь-якого мобільного оператора України, можна за допомогою USSD-команди: *181*3#.
Також клієнти Vodafone можуть перевірити, до якої мережі належить номер співрозмовника, за допомогою USSD-команди: * 181*номер телефону# (номер телефону має бути у форматі 380XX1234567).
Тарифи діють на території України, де є покриття мережі оператора, крім територій, на яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження або здійснюють їх не в повному обсязі.
Вартість дзвінків вказано за першу секунду кожної хвилини розмови, до вартості якої включено кожну наступну секунду зазначеної хвилини в межах розмови. Тарифікація відбувається в першу секунду кожної хвилини розмови.
Тарифи вказано y гривнях з урахуванням ПДВ і збору до Пенсійного фонду, що становить 7,5% від вартості послуг без ПДВ, станом на 01.05.2025 року.
Детальну інформацію щодо тарифів, акцій, вартості й умов надання послуг можна отримати від нашого експерта, у застосунку My Vodafone або за телефонами:
111 – безкоштовно з мобільного «Vodafone Україна» в Україні;
0800 0 400 111 – для абонентів інших операторів України (безкоштовно з будь-якого номера в Україні).
ПрАТ «ВФ Україна», 01601, м. Київ, вул. Лейпцизька, 15, включено в Реєстр постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг.