loading

Пошук

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Вкажіть обраний пакет послуг

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Вкажіть обраний пакет послуг

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Єдиний номер та рахунок для двох SIM-карт

Мобільний інтернет для 2-го девайса

Безкоштовна додаткова SIM

Перший місяць послуги – безкоштовно

Як почати користуватися послугою

picture

Перевірте, чи доступна послуга у 

Вашому тарифі

picture

Отримайте додаткові SIM-карти

picture

Активуйте послугу 

співробітникам 

FAQ

В яких тарифних планах доступна послуга «Інтернет для 2-го девайса»?
open

Послугу «Інтернет для 2-го девайса» можна підключити у тарифних планах:

  • Red Business Ultra L
  • Red Business XL
  • Red Business Ultra VIP
  • Red Business VIP
  • Red Business L
Скільки коштує послуга «Інтернет для 2-го девайса»?
open

Вартість послуги «Інтернет для 2-го девайса»:

перший місяць після активації – без додаткових оплат

починаючи з 2-го місяця послуга надається за стандартною вартістю:

  • 50 грн/міс для тарифу Red Business L
  • безкоштовно для тарифів: Red Business Ultra L, Red Business XL, Red Business Ultra VIP, Red Business VIP
Чи може співробітник відключити, а потім підключити послугу?
open

Можливо відключити, а потім підключити послугу за допомогою SMS або кодів керування. Для повторного підключення використовується нова SIM-картка.

Перепідключення протягом місяця – без додаткових плат

Повторна активація  з наступного місяця для  Red Business L буде коштувати 50 грн ;

Повторна активація  з наступного місяця для Red Business Ultra L, Red Business XL, Red Business Ultra VIP, Red Business VIP – безкоштовно

Скільки коштуватиме інтернет, якщо співробітник підключить послугу?
open

Доступ до Інтернету тарифікується згідно з Вашим тарифом, незалежно від того, з якої саме SIM-картки здійснюється доступ – з основної чи з додаткової.

Як підключити співробітнику послугу «Інтернет для 2-го девайса»
open

1. Надайте співробітникам можливість самостійно підключати послугу. 

Підключіть послугу «Дозвіл керування «Інтернет для 2-го девайса» В2В»  для співробітника  через сервіси самообслуговування. Після надання права керування послугою, співробітник зможе самостійно підключати послугу через SMS, через спеціальну комбінацію (USSD) або у My Vodafone.


2. Підключити послугу співробітнику без надання права керування. 

Підключіть послугу «Інтернет для 2-го девайса» В2В»  для співробітника через сервіси самообслуговування.

Як отримати SIM-картку для другого девайсу?
open

Для клієнтів середнього і малого бізнесу:

  • можливо купити спеціальний стартовий пакет «Power SIM»: на сайті з безкоштовною доставкою на будь-яке відділення Нової Пошти чи Укрпошти або у точках продажу поруч з вами
  • можливо безкоштовно отримати додаткові SIM-картки у магазинах Vodafone 

Для корпоративних клієнтів з закріпленим персональним обслуговуванням:

  • щоб отримати додаткові SIM-картки зверніться до вашого співробітника-координатора мобільного зв’язку
Як співробітнику підключити чи керувати послугою?
open

Співробітник може підключити послугу зі свого основного телефону:

  • SMS на номер 212  з серійним номером додаткової картки (12 цифр)*
  • Через комбінацію *212*серійний номер додаткової карти (12 цифр)# і натисніть кнопку виклику.  Наприклад *212*123456789012#
  • В додатку My Vodafone у розділ Послуги → Доступні послуги → Корисні послуги → «Інтернет для 2-го девайса» та зіскануйте або введіть серійний номер (12 цифр)*

Після підключення співробітник отримує SMS «Послуга «Інтернет для 2-го девайса» підключена» та вставляє SIM-картку у другий девайс.

Співробітник може перевірити статус послуги:

  • SMS на номер 212 (з текстом 2)
  • через комбінацію *212*1#
  • у додатку MyVodafone

Співробітник може деактививувати послугу

  • SMS на номер 212 (з текстом 0)
  • через комбінацію *212*2#
  • у додатку MyVodafone
Чи зможе співробітник здійснювати дзвінки чи відправляти SMS-повідомлення з додаткової SIM-картки?
open

На додатковій  SIM-картці доступний лише мобільний інтернет. Дзвінки та SMS-повідомлення недоступні.

В яких девайсах можна користуватися додатковою SIM-карткою?
open

Додаткову картку для інтернету можна використовувати в пристрої, в якому є слот для SIM-картки (у тому числі – eSIM): смартфон, планшет, ноутбук, модем.

Чи можна користуватися послугою в роумінгу?
open

Послуга «Інтернет для 2-го девайса» недоступна в роумінгу.

Загальна інформація
open

Тарифи й послуги (у тому числі послуга «Інтернет для 2-го девайса») діють на території України за наявності покриття мережі оператора, крім тимчасово окупованої території та території, на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють своїх повноважень або здійснюють їх не в повному обсязі. 

Мінімальний термін дії тарифу – 30 днів з моменту його введення

Чому Vodafone?

Ми підтримуємо ваш бізнес 24/7

Детальніше

Знаходимо індивідуальні рішення для ваших бізнес-завдань

Детальніше

Покриваємо мобільною мережею 98% території України, а 4G охоплює 81% населення

Детальніше