Виберіть тему
Загальні питання
Як зробити заміну SIM-карти?
Як отримати PUK-код номера?
Що потрібно зробити у разі зміни назви компанії чи юридичної адреси?
Як можна заблокувати/розблокувати номер?
Де можна побачити, яка кількість бонусів є на особовому рахунку?
Як дізнатись, скільки пакетних послуг залишилось в поточному місяці?
Як дізнатись, скільки використано коштів в поточному місяці?
Як отримати інформацію щодо номерів нашої компанії?
Як змінити тарифний пакет?
Фінансові питання
Як контролювати поточний стан рахунку по всіх номерах компанії?
Яким чином можна отримати Акт виконаних робіт?
Як замовити Акт звірки?
Як отримати рахунок за надані послуги з КЕП?
Що робити, якщо компанія помилково перерахувала гроші не на той рахунок або співробітник випадково поповнив свій номер?
Скільки коштує перереєстрація номера на іншого власника?
Як обмежити поповнення корпоративних номерів співробітниками нашої компанії?
Роумінг та міжнародний зв'язок
Як підключити на номер міжнародний роумінг?
Які тарифи будуть у мене в роумінгу?
В мережі якого мобільного оператора мені варто реєструватись у роумінгу?
Що робити, якщо телефон автоматично не реєструється в мережах роумінг-партнерів?
За яким номером бізнес клієнт може отримати консультацію, перебуваючи у роумінгу?
Як налаштувати телефон, аби в роумінгу працював Інтернет?
Бланки документів
Які документи потрібні для підключення нової юридичної особи?
Як можна підключити новий номер, якщо компанія уже є клієнтом Vodafone?
Які документи необхідні, щоб перевести номер з юридичної особи на фізичну особу?
Які документи необхідні, щоб перевести номер з фізичної особи на юридичну?
Як призначити або змінити контактну особу організації?
Актуальні документи: бланки, шаблони
Центри обслуговування корпоративних клієнтів
Центри обслуговування корпоративних клієнтів