loading

Пошук

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Вкажіть обраний пакет послуг

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Вкажіть обраний пакет послуг

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, контактні дані клієнта

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Можливість виконання операцій на заплановану дату

Керування номерами організації в одному акаунті

Можливість користування мобільним застосунком та вебверсією

Зручний та легкий у керуванні інтерфейс

Завантажуйте

My Vodafone

Можливості My Vodafone


«Можливості вебверсії»

  • НОВЕ: Зміна тарифу для групи номерів
  • НОВЕ: Керування послугами для групи номерів
  • НОВЕ: Керування блокуванням для групи номерів
  • НОВЕ: Замовлення і активація до 50 нових номерів в одній заявці
  • НОВЕ: Можливість виконання операцій на заплановану дату
  • НОВЕ: Формування звітності за номерами організації
  • НОВЕ: Перегляд історії операцій
  • Заміна SIM-карт
  • Контроль витрат і залишків пакетних послуг
  • Можливість керування особистим номером та номерами компанії в одному акаунті
  • Замовлення щомісячного рахунку за послуги зв’язку
  • Перевірка грошового та бонусного рахунків
  • Замовлення деталізації витрат
  • Перегляд PUK-коду та іншої інформації за номерами
  • Зміна рівня доступу на номерах
  • Обмін бонусів на подарунки від Vodafone
  • Поповнення особового рахунку

«Можливості застосунку»

  • Керування послугами
  • Керування блокуванням
  • Поповнення особового рахунку
  • Заміна SIM-карти за форматом
  • Контроль витрат і залишків пакетних послуг
  • Можливість керування особистим номером та номерами компанії в одному акаунті
  • Замовлення щомісячного рахунку за послуги зв’язку
  • Перевірка грошового і бонусного рахунків
  • Замовлення деталізації витрат
  • Послуга «Геопошук»
  • Перегляд PUK-коду та іншої інформації за номерами
  • Обмін бонусів на подарунки від Vodafone


Для корпоративних клієнтів існують різні рівні доступу

<strong>Адміністратор Абонент</strong>

Адміністратор Абонент

<strong>Адміністратор Особового рахунку</strong>

Адміністратор Особового рахунку

Керує номерами особового рахунку

<strong>Адміністратор Номеру</strong>

Адміністратор Номеру

Керує тільки своїм номером

<strong>Користувач</strong>

Користувач

Переглядає інформацію за своїм номером

Перелік можливостей рівнів доступу

«Користувач»
open
  • Тарифи – перегляд умов поточного тарифу
  • Послуги – перегляд опису підключених послуг
  • Перевірка залишків послуг – лічильники, які є в тарифі
  • Витрати – детальна інформація за своїм номером
  • Мультиакаунт – додавання і керування особистими номерами
  • Геопошук (мобільний застосунок)
«Адміністратор Абонент»
open

•  Замовлення і активація до 50 нових номерів в одній заявці (вебверсія)

•  Тарифи – перегляд умов тарифу для номерів організації та зміна тарифу для одного номеру/групи номерів (вебверсія)

•  Послуги – перегляд опису підключених і доступних для підключення послуг для номерів організації, керування послугами для одного номеру/групи номерів (вебверсія)

•  Керування номерами - керування блокуванням для одного номеру/групи номерів (вебверсія)

•  Заміна SIM карт для номерів організації (вебверсія)

•  Інформація за номерами – перевірка PUK-коду, статусу номерів, номерів SIM, тарифів для одного номера/групи номерів

•  Витрати - перевірка залишків пакетних послуг, витрат за номерами організації

•  Замовлення документів – щомісячний рахунок за послуги зв’язку, деталізація за номерами організації

•  Мультиакаунт – додавання і керування особистими номерами і номерами компанії на одному акаунті

•  Бонуси – перевірка та обмін бонусів

•  Звітність – замовлення звітів за номерами організації (вебверсія)

•  Історія операцій, виконаних у вебверсії

•  Налаштування сповіщень про блокування номерів організації

«Адміністратор Особового рахунку»
open

•  Замовлення і активація до 50 нових номерів в одній заявці (вебверсія)

•  Тарифи – перегляд умов тарифу та зміна тарифу для одного номера/групи номерів на особовому рахунку (вебверсія)

•  Послуги – перегляд опису підключених і доступних для підключення послуг для номерів на особовому рахунку, керування послугами       для одного номера/групи номерів на особовому рахунку (вебверсія)

•  Керування номерами - керування блокуванням для одного номера/групи номерів на особовому рахунку (вебверсія)

•  Заміна SIM-карт для номерів особового рахунку (вебверсія)

•  Інформація за номерами – перевірка PUK-коду, статусу номерів, номерів SIM, тарифів для одного номера/групи номерів на особовому      рахунку

•  Витрати - перевірка залишків пакетних послуг, витрат за номерами на особовому рахунку

•  Замовлення документів – щомісячний рахунок за послуги зв’язку , деталізація за номерами на особовому рахунку

•  Мультиакаунт – додавання і керування особистими номерами і номерами компанії на одному акаунті

•  Бонуси – перевірка та обмін бонусів на особового рахунку

•  Звітність – замовлення звітів за номерами особового рахунку (вебверсія)

•  Історія операцій, виконаних у вебверсії

•  Налаштування сповіщень про блокування номерів особового рахунку

«Адміністратор Номера»
open
  • Тарифи – перегляд умов тарифу та зміна тарифу за номером
  • Послуги – перегляд опису підключених і доступних для підключення послуг за номером, керування послугами
  • Керування номером - керування блокуванням, заміна SIM-карти для номера за форматом
  • Інформація за номерами – перевірка PUK-коду, статусу номера, номера SIM, тарифу для номера
  • Витрати - перевірка залишків пакетних послуг, витрати за номером
  • Замовлення документів – деталізація за номером

FAQ

Яка вартість користування My Vodafone?
open

Користування мобільним застосунком та вебверсією My Vodafone безкоштовне. Підключення послуг, зміна тарифу та інші операції оплачуються відповідно до умов корпоративного договору організації бізнес-клієнта.

Як скористатися My Vodafone?
open

Ви можете скористатися My Vodafone за допомогою вебверсії або завантажити застосунок My Vodafone на мобільний телефон (залежно від того, користуєтесь ви Play MarketApp Store чи Huawei AppGallery).

Хто такий «Користувач»?
open

Цей рівень доступний усім користувачам мобільного застосунку та вебверсії My Vodafone за замовчуванням. Ви зможете переглядати інформацію за своїм номером у режимі «читання».

Хто такий «Адміністратор номера»?
open

З цим рівнем доступу можливо керувати тільки своїм номером. Його можуть надавати «Адміністратор особового рахунку» або «Адміністратор-абонент» у My Vodafone.

Хто такий «Адміністратор особового рахунку»?
open

Цей рівень доступу надає можливість керувати всіма номерами на особовому рахунку. Його також може надати оператор для компаній середнього та малого бізнесу з одним номером на особовому рахунку.

Хто такий «Адміністратор-абонент»?
open

Цей рівень доступу надає можливість керувати всіма номерами на всіх особових рахунках абонента.

Як отримати роль «Адміністратор особового рахунку» або «Адміністратор-абонент»?
open

Для отримання цих доступів необхідно заповнити шаблон заяви та передати/відправити його співробітнику магазину Vodafone або підписати за допомогою ЕЦП на сайті https://document.online/?lang=ua

Роль автоматично надається за наявності та замовленні аналогічної ролі доступу до інших сервісів самообслуговування (зокрема, «Віртуальний менеджер» та VIP-замовлення).* Рівень доступу «Адміністратор особового рахунку» також може надати оператор для компаній середнього та малого бізнесу з одним номером на особовому рахунку.

*Якщо вказано корпоративний номер телефону, що буде логіном для входу в My Vodafone.

Скільки коштує замовлення деталізації?
open

Замовлення деталізації безкоштовне.

Потрібна допомога? Відкрийте чат