
Можливість виконання операцій на заплановану дату

Керування номерами організації в одному акаунті

Можливість користування мобільним застосунком та вебверсією

Зручний та легкий у керуванні інтерфейс
Можливості My Vodafone
![]() |
«Можливості вебверсії»
|
![]() |
«Можливості застосунку»
|
Для корпоративних клієнтів існують різні рівні доступу

Адміністратор Абонент

Адміністратор Особового рахунку
Керує номерами особового рахунку

Адміністратор Номеру
Керує тільки своїм номером

Користувач
Переглядає інформацію за своїм номером
Перелік можливостей рівнів доступу
- Тарифи – перегляд умов поточного тарифу
- Послуги – перегляд опису підключених послуг
- Перевірка залишків послуг – лічильники, які є в тарифі
- Витрати – детальна інформація за своїм номером
- Мультиакаунт – додавання і керування особистими номерами
- Геопошук (мобільний застосунок)
• Замовлення і активація до 50 нових номерів в одній заявці (вебверсія)
• Тарифи – перегляд умов тарифу для номерів організації та зміна тарифу для одного номеру/групи номерів (вебверсія)
• Послуги – перегляд опису підключених і доступних для підключення послуг для номерів організації, керування послугами для одного номеру/групи номерів (вебверсія)
• Керування номерами - керування блокуванням для одного номеру/групи номерів (вебверсія)
• Заміна SIM карт для номерів організації (вебверсія)
• Інформація за номерами – перевірка PUK-коду, статусу номерів, номерів SIM, тарифів для одного номера/групи номерів
• Витрати - перевірка залишків пакетних послуг, витрат за номерами організації
• Замовлення документів – щомісячний рахунок за послуги зв’язку, деталізація за номерами організації
• Мультиакаунт – додавання і керування особистими номерами і номерами компанії на одному акаунті
• Бонуси – перевірка та обмін бонусів
• Звітність – замовлення звітів за номерами організації (вебверсія)
• Історія операцій, виконаних у вебверсії
• Налаштування сповіщень про блокування номерів організації
• Замовлення і активація до 50 нових номерів в одній заявці (вебверсія)
• Тарифи – перегляд умов тарифу та зміна тарифу для одного номера/групи номерів на особовому рахунку (вебверсія)
• Послуги – перегляд опису підключених і доступних для підключення послуг для номерів на особовому рахунку, керування послугами для одного номера/групи номерів на особовому рахунку (вебверсія)
• Керування номерами - керування блокуванням для одного номера/групи номерів на особовому рахунку (вебверсія)
• Заміна SIM-карт для номерів особового рахунку (вебверсія)
• Інформація за номерами – перевірка PUK-коду, статусу номерів, номерів SIM, тарифів для одного номера/групи номерів на особовому рахунку
• Витрати - перевірка залишків пакетних послуг, витрат за номерами на особовому рахунку
• Замовлення документів – щомісячний рахунок за послуги зв’язку , деталізація за номерами на особовому рахунку
• Мультиакаунт – додавання і керування особистими номерами і номерами компанії на одному акаунті
• Бонуси – перевірка та обмін бонусів на особового рахунку
• Звітність – замовлення звітів за номерами особового рахунку (вебверсія)
• Історія операцій, виконаних у вебверсії
• Налаштування сповіщень про блокування номерів особового рахунку
- Тарифи – перегляд умов тарифу та зміна тарифу за номером
- Послуги – перегляд опису підключених і доступних для підключення послуг за номером, керування послугами
- Керування номером - керування блокуванням, заміна SIM-карти для номера за форматом
- Інформація за номерами – перевірка PUK-коду, статусу номера, номера SIM, тарифу для номера
- Витрати - перевірка залишків пакетних послуг, витрати за номером
- Замовлення документів – деталізація за номером
FAQ
Користування мобільним застосунком та вебверсією My Vodafone безкоштовне. Підключення послуг, зміна тарифу та інші операції оплачуються відповідно до умов корпоративного договору організації бізнес-клієнта.
Цей рівень доступний усім користувачам мобільного застосунку та вебверсії My Vodafone за замовчуванням. Ви зможете переглядати інформацію за своїм номером у режимі «читання».
З цим рівнем доступу можливо керувати тільки своїм номером. Його можуть надавати «Адміністратор особового рахунку» або «Адміністратор-абонент» у My Vodafone.
Цей рівень доступу надає можливість керувати всіма номерами на особовому рахунку. Його також може надати оператор для компаній середнього та малого бізнесу з одним номером на особовому рахунку.
Цей рівень доступу надає можливість керувати всіма номерами на всіх особових рахунках абонента.
Для отримання цих доступів необхідно заповнити шаблон заяви та передати/відправити його співробітнику магазину Vodafone або підписати за допомогою ЕЦП на сайті https://document.online/?lang=ua
Роль автоматично надається за наявності та замовленні аналогічної ролі доступу до інших сервісів самообслуговування (зокрема, «Віртуальний менеджер» та VIP-замовлення).* Рівень доступу «Адміністратор особового рахунку» також може надати оператор для компаній середнього та малого бізнесу з одним номером на особовому рахунку.
*Якщо вказано корпоративний номер телефону, що буде логіном для входу в My Vodafone.
Замовлення деталізації безкоштовне.