loading

Пошук

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Вкажіть обраний пакет послуг

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Вкажіть обраний пакет послуг

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Куди ви подорожуєте?

Введіть назву країни*

Виберіть послугу

Новинка

ГігаРоумінг

1 ГБ

інтернету

250 грн/7 днів

  • Вигідний роумінг в 63 країнах
  • 1 ГБ для користування інтернетом
Деталі Cховати open
Новинка

Тиждень розмов

30 хв

дзвінків

від 90 грн/7 днів

  • Вигідний роумінг на 7 днів
  • Пакет хвилин для дзвінків в Україну та по країні перебування
Деталі Cховати open
Новинка

Доступний роумінг

400 МБ

інтернету

40 хв

дзвінків

100 грн/7 днів

Деталі Cховати open
Новинка

ГігаРоумінг Max

3 ГБ

інтернету

650 грн/10 днів

  • Вигідний роумінг в 63 країнах
  • 3 ГБ для користування інтернетом
Деталі Cховати open

Роумінг, як вдома Ultra

30 ГБ

інтернету

5 000 хв

дзвінків

10 000 грн/30 днів

  • Вигідний роумінг в 49 країнах
  • Пакет хвилин для дзвінків
  • Великий обсяг мобільного інтернету
Деталі Cховати open
prev
next
Як уникнути непередбаченої тарифікації
open

Якщо не плануєте користуватись мобільним інтернетом у роумінгу, можете відключити його. Для цього наберіть *600*12# або заходьте в додаток My Vodafone (Послуги – Доступні послуги – Роумінг – «Заборона мобільного інтернету в роумінгу» – Підключити).

Якщо після відключення захочете знову користуватися мобільним інтернетом у роумінгу – наберіть *600*13# або заходьте в додаток My Vodafone (Мої послуги – «Заборона мобільного інтернету в роумінгу» – Відключити). Після цього потрібно буде перезавантажити телефон.

Для перевірки статусу послуги «Заборона мобільного інтернету в роумінгу» наберіть *600*14#

Зверніть, будь ласка, увагу, що при підключенні послуг «Роумінг, як вдома», «ГігаРоумінг», «ГігаРоумінг Max» відключається послуга «Заборона мобільного інтернету в роумінгу».

Що таке роумінг?
open

Бізнес абоненти Vodafone Україна можуть користуватися послугами мобільного зв'язку і інтернету за кордоном за допомогою послуги міжнародного роумінгу.

Зверніть увагу, що при тривалому перебуванні в роумінгу в країнах більше 90 днів, мобільні оператори по країні перебування (роумінг-партнери) можуть заблокувати користування послугами роумінгу згідно з чинним законодавством цієї країни.
Для відновлення користування послугами в роумінгу необхідно буде пройти спеціальну реєстрацію, яка може бути платною.

Як підключити послугу роумінгу?
open

Перед відрядженням перевірте чи активована у Вас послуга:

  • через систему Віртуальний менеджер;
  • звернувшись до експерта/спеціаліста Vodafone, який закріплений за Вашою компанією.
Як працює роумінг?
open

Увімкніть Ваш телефон, щойно Ви прибули за кордон, і він автоматично знайде гостьову мережу. Vodafone Україна постійно розширює мережу роумінг-партнерів, підписуючи прямі двосторонні угоди із зарубіжними операторами. Це дає можливість абонентам Vodafone Україна користуватися послугами мобільного зв'язку в інших країнах, а абонентам закордонних операторів – в Україні.

Один номер – один світ
open

Куди б Ви не їхали, не потрібно змінювати Ваш телефонний номер. Де б Ви не знаходилися в нашій глобальній роумінговій мережі, близькі, друзі та колеги зможуть зателефонувати Вам або відправити SMS-повідомлення. Щоб здійснити вихідний дзвінок за кордоном, номер необхідно набирати в міжнародному форматі:
+ або 00 <код країни><код міста/код мобільної мережі><номер абонента>

Наприклад, щоб зателефонувати в Україну абоненту Vodafone, наберіть: + 380 50 ХХХ ХХ ХХ, де:

  • + або 00 – кнопки на клавіатурі телефона;
  • 380 – міжнародний код України;
  • 50 – код мережі Vodafone;
  • ХХХ ХХ ХХ – телефонний номер абонента.
Перевірка стану рахунку
open

Щоб перевірити поточний баланс Вашого рахунку, необхідно набрати наступну комбінацію: *110*10#. Також стан рахунку можна перевіряти за допомогою системи «Віртуальний менеджер».

Що важливо знати користувачам Мобільного Інтернету в роумінгу?
open

Перед поїздкою за кордон, будь ласка, перевірте:

  • чи активована у Вас послуга роумінгу і мобільного Інтернету;
  • чи підтримує мобільний термінал (мобільний телефон, USB-модем) відповідну GPRS / 3G / 4G послугу;
  • чи внесено в налаштуваннях точка доступу APN: internet;
  • чи працює мобільний термінал (мобільний телефон, USB-модем) в тому ж частотному діапазоні, що і гостьова мережа;
  • чи наявний в гостьовій мережі мобільний Інтернет і які тарифи на його використання.

Зверніть увагу, що програмне забезпечення більшості сучасних моделей телефонів може автоматично, без Вашої прямої участі, ініціювати Інтернет-з'єднання (наприклад, оновлення програмного забезпечення телефону або автоматичний прийом MMS-повідомлень, а також оновлення додатків, що працюють за допомогою Інтернету, які встановлені на мобільному терміналі, такі як: прогноз погоди, курс валют, онлайн-ігри і т. д.). Пам'ятайте, що за кордоном тарифікація таких з'єднань відбувається за тарифами міжнародного роумінгу.
Увага! При знаходженні на відпочинку або у відрядженні за межами України, пам'ятайте, що в зоні дії міжнародного роумінгу тарифи на послуги передачі даних будуть відрізнятися від тарифів домашньої мережі. Якщо Ви перебуваєте в країнах, де доступна 3G-мережа роумінг-партнера, пам'ятайте, що в 3G-мережах швидкість передачі даних значно вище, і споживання Інтернет-трафіку може викликати не заплановані Вами витрати. При перевірці балансу рахунку важливо пам'ятати, що всі події, які були здійснені у роумінгу, відображаються на балансі рахунку не відразу ж після завершення події, а із затримкою, яка може досягати декількох днів.

Зверніть увагу, що при користуванні Мобільним Інтернетом в мережі 4G у роумінгу, відключення передачі даних в мобільному телефоні є неможливим. Якщо Ви не плануєте користуватись Мобільним Інтернетом, змініть, будь ласка, у налаштуваннях телефону тип мережі на 3G та вимкніть передачу даних на Вашому пристрої.

Користування мобільним телефоном без гарнітури
open

У деяких країнах заборонено користуватися мобільним телефоном без гарнітури «Hands-Free» під час керування автомобілем.

Повний перелік таких країн:

Австрія
Андорра
Азербайджан
Бермудські острови
Бельгія
Болгарія
Боснія і Герцеговина
Великобританія
Німеччина
Гонконг
Грузія
Греція,
Данія
Єгипет
Італія
Ізраїль
Кіпр
Латвія
Ліван
Люксембург
Малайзія
Польща
Португалія
Росія
Сінгапур
Словаччина
Словенія
Франція
Чехія
Швейцарія
Естонія
Південна Африка

Цінуйте Вашу безпеку і життя!

Гарнітура «Hands-Free» підвищує безпеку руху, дозволяючи Вам зберігати увагу на дорозі і водночас розмовляти по телефону за кермом. Вирушаючи за кордон, пам'ятайте, що штраф за користування мобільним телефоном без гарнітури «Hands-Free» під час керування автомобілем у декілька разів може перевищувати вартість гарнітури «Hands-Free».

Політика чесного користування послугою міжнародного роумінгу
open
За яким номером бізнес клієнт може отримати консультацію, перебуваючи у роумінгу?
open

+380 50 462 00 01 , +380 50 040 01 11 , +380 50 462 00 04 безкоштовно для абонентів у тарифах Vodafone Red Business .

Для абонентів інших тарифних планів довідка доступна за номером +38 050 508 1111 (перша хвилина розмови безкоштовно, далі – згідно умов Вашого тарифного пакету).