Послуга «Очікування виклику» дозволяє під час розмови по мобільному телефону прийняти другий виклик. Ви почуєте неголосні звукові сигнали, які означають, що до Вас намагаються додзвонитися. При цьому абонент, який тільки що набрав Ваш номер, почує автоінформатор: «Будь ласка, зачекайте, абонент розмовляє» і може абсолютно безкоштовно залишатися на лінії в очікуванні Вашої відповіді.
Використовуючи послугу «Утримання виклику», Ви зможете переключитися на другого абонента. Перший абонент залишиться на лінії до тих пір, поки Ви знову не повернетесь до нього. Крім того, ця послуга дозволить під час розмови з одним співрозмовником набрати номер іншого і послідовно перемикатися між ними.
Особливості використання послуги
- Якщо Ви хочете негайно відповісти на вхідний дзвінок, завершивши поточну розмову, натисніть кнопку виклику.
- Якщо Ви хочете утримати абонента, з яким розмовляєте і відповісти на виклик, що надходить, наберіть 2.
- Якщо Ви хочете завершити розмову і переключитися на першого абонента, що знаходиться на утриманні, наберіть 1.
- Якщо Ви хочете перемкнутися між викликами, наберіть 2.
- Ви можете, не відповідав на вхідний телефонний дзвінок, надіслати сигнал «зайнято» абоненту, набравши 0.
- Якщо ж у Вас включений режим переадресації на Голосову пошту і Ви не хочете відповідати на дзвінок, - дзвінок автоматично переведеться на Голосову пошту.
Послуга «Очікування виклику» може використовуватися спільно з послугою «Конференц-зв'язок».
Для абонента прослуховування автоінформатора послуги «Очікування виклику» безкоштовне і не вимагає додаткових активацій і налаштувань. Автовідповідач буде спрацьовувати тільки в тому випадку, якщо в абонента активована послуга «Очікування виклику».