loading

Пошук

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Вкажіть обраний пакет послуг

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Вкажіть обраний пакет послуг

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, контактні дані клієнта

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, дані ФОП або юридичної особи

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, дані ФОП або юридичної особи

Вкажіть обраний пакет послуг для бізнесу

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Послуга «Очікування виклику» дозволяє під час розмови по мобільному телефону прийняти другий виклик. Ви почуєте неголосні звукові сигнали, які означають, що до Вас намагаються додзвонитися. При цьому абонент, який тільки що набрав Ваш номер, почує автоінформатор: «Будь ласка, зачекайте, абонент розмовляє» і може абсолютно безкоштовно залишатися на лінії в очікуванні Вашої відповіді.

Використовуючи послугу «Утримання виклику», Ви зможете переключитися на другого абонента. Перший абонент залишиться на лінії до тих пір, поки Ви знову не повернетесь до нього. Крім того, ця послуга дозволить під час розмови з одним співрозмовником набрати номер іншого і послідовно перемикатися між ними.

Особливості використання послуги

  • Якщо Ви хочете негайно відповісти на вхідний дзвінок, завершивши поточну розмову, натисніть кнопку виклику.
  • Якщо Ви хочете утримати абонента, з яким розмовляєте і відповісти на виклик, що надходить, наберіть 2.
  • Якщо Ви хочете завершити розмову і переключитися на першого абонента, що знаходиться на утриманні, наберіть 1.
  • Якщо Ви хочете перемкнутися між викликами, наберіть 2.
  • Ви можете, не відповідав на вхідний телефонний дзвінок, надіслати сигнал «зайнято» абоненту, набравши 0.
  • Якщо ж у Вас включений режим переадресації на Голосову пошту і Ви не хочете відповідати на дзвінок, - дзвінок автоматично переведеться на Голосову пошту.

Послуга «Очікування виклику» може використовуватися спільно з послугою «Конференц-зв'язок».

Для абонента прослуховування автоінформатора послуги «Очікування виклику» безкоштовне і не вимагає додаткових активацій і налаштувань. Автовідповідач буде спрацьовувати тільки в тому випадку, якщо в абонента активована послуга «Очікування виклику».  

Як підключити й відключити послугу?

  • Для підключення послуги, наберіть: *43#
  • Для відключення послуги, наберіть: #43#
  • Для отримання загальної інформації, наберіть: *#43#

Чому Vodafone?

Ми підтримуємо ваш бізнес 24/7

Детальніше

Знаходимо індивідуальні рішення для ваших бізнес-завдань

Детальніше

Покриваємо мобільною мережею 98% території України, а 4G охоплює 81% населення

Детальніше