loading

Пошук

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Вкажіть обраний пакет послуг

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Вкажіть обраний пакет послуг

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, контактні дані клієнта

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, дані ФОП або юридичної особи

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, дані ФОП або юридичної особи

Вкажіть обраний пакет послуг для бізнесу

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

«Підозрілий номер» – послуга, яка допомагає захистити ваш номер від спаму, телефонного шахрайства, та зберегти в такий спосіб ваші кошти.

При підключенні послуги «Підозрілий номер» одночасно активується безкоштовна послуга «Збереження номера». Вона захистить ваш номер від несанкціонованого перенесення в іншу мобільну мережу.

Як це працює

1

Якщо до Вас телефонує чи надсилає повідомлення абонент, з номеру якого ймовірно здійснювались зловмисні виклики або надсилався спам

2

Ми заблокуємо дзвінки та SMS з цього номера та проінформуємо Вас про це у повідомленні з номеру “Vodafone”

3

Якщо Ви намагаєтесь зателефонувати на номер, з якого здійснювались зловмисні виклики чи надсилався спам

4

Ви почуєте про це голосове повідомлення до моменту з’єднання, а потім виклик буде перервано

5

Якщо Ви намагаєтесь відправити SMS на номер, з якого ймовірно здійснювались зловмисні виклики чи надсилався спам

6

Ми заблокуємо відправку SMS на цей номер та проінформуємо Вас про це у повідомленні з номеру “Vodafone”

1

Якщо до Вас телефонує чи надсилає повідомлення абонент, з номеру якого ймовірно здійснювались зловмисні виклики або надсилався спам

2

Ми заблокуємо дзвінки та SMS з цього номера та проінформуємо Вас про це у повідомленні з номеру “Vodafone”

3

Якщо Ви намагаєтесь зателефонувати на номер, з якого здійснювались зловмисні виклики чи надсилався спам

4

Ви почуєте про це голосове повідомлення до моменту з’єднання, а потім виклик буде перервано

5

Якщо Ви намагаєтесь відправити SMS на номер, з якого ймовірно здійснювались зловмисні виклики чи надсилався спам

6

Ми заблокуємо відправку SMS на цей номер та проінформуємо Вас про це у повідомленні з номеру “Vodafone”

Простота підключення:

  • через застосунок My Vodafone (за умови надання такої можливості адміністратором)
  • Vip Замовлення
  • звернувшись до експерта Vodafone Україна, який працює з Вашою компанією, або за номером 0 800 400 001


Вартість послуги:

15 грн на місяць

В яких тарифних планах доступна послуга «Підозрілий номер»?
open
  • Red Business Special
  • Red Business XS
  • Red Business S
  • Red Business M
  • Red Business L
  • Red Business Ultra L
  • Red Business XL
  • Red Business Ultra VIP
  • Red Business VIP
  • Business Smart
Як працює послуга?
open

Захист від вхідних дзвінків та смс з підозрілих номерів

Якщо до Вас телефонує чи надсилає повідомлення абонент з номеру якого ймовірно здійснювались зловмисні виклики або надсилався спам, ми заблокуємо дзвінки та смс з цього номера та проінформуємо Вас про це у повідомленні з номеру “Vodafone”.


Щоб отримати дзвінок чи смс з такого номеру, Вам необхідно відключити послугу «Підозрілий номер».


Захист при спробі здійснення вихідних викликів чи надсилання смс на підозрілі номери

Якщо Ви намагаєтесь зателефонувати на номер, з якого ймовірно здійснювались зловмисні виклики чи надсилався спам, Ви почуєте про це голосове повідомлення до моменту з’єднання, а потім виклик буде перервано.

Якщо Ви намагаєтесь відправити SMS на номер, з якого ймовірно здійснювались зловмисні виклики чи надсилався спам, ми заблокуємо відправку SMS на цей номер та проінформуємо Вас про це у повідомленні з номеру “Vodafone”.

Такі спроби здійснити дзвінки та відправити смс не тарифікуватимуться.


Щоб зателефонувати чи надіслати SMS на цей номер, Вам необхідно відключити послугу «Підозрілий номер».


Що робити, якщо Ви вважаєте, що номер помилково віднесений до таких, з якого здійснюються зловмисні виклики та розсилка спаму

Для того, щоб ми перевірили, чи справді з номеру не здійснювались зловмисні виклики і не надсилався спам, зателефонуйте, будь ласка на номер 111 та залиште заявку. Після перевірки ми повідомимо вам про результат у смс.

За яким принципом блокуються дзвінки та SMS?
open

Клієнт компанії, що підключає послугу, дає згоду на аналіз номерів, з якими він комунікує, на предмет використання їх в шахрайських схемах, таких як: здійснення зловмисних викликів, розсилка спаму та несанкціоноване втручання в роботу та/або використання телекомунікаційних мереж.

Оператор, використовуючи власні алгоритми, визначає номери та альфа-імена, які несуть потенційну загрозу іншим абонентам, здійснюють зловмисні виклики та є ймовірними розповсюджувачами не замовлених попередньо SMS (спаму).

Оператор не гарантує блокування усіх дзвінків та SMS, які несуть загрозу абонентам, оскільки іноді зловмисні виклики та розсилка спаму здійснюється з номерів, які не були до цього задіяні в шахрайських схемах.


У період з 30 грудня 2021 року по 4 січня 2022 року послуга «Підозрілий номер» не блокуватиме підозрілі дзвінки та SMS.

Робота послуги у роумінгу
open

Якщо Ви знаходитесь у роумінгу, то Оператор зможе захистити вас від зловмисних викликів та розсилки спаму від абонентів Vodafone Україна, що перебувають на території України.

В інших випадках Оператор не гарантує роботу послуги «Підозрілий номер» на стороні роумінг-партнерів  з технічних причин.

Як дізнатись статус послуги та відключити її?
open

Перевірити статус послуги та відключити її можна: 

  • в додатку My Vodafone 
  • звернувшись до експерта Vodafone Україна, який працює з Вашою компанією 
  • звернувшись за номером 0 800 400 001


Важливо: при відключенні послуги «Підозрілий номер», послуга «Збереження номера» залишається активною. Інформація щодо керування послугою «Збереження номера» розміщена тут.

Скільки коштує послуга?
open

Вартість послуги:

15 грн на місяць (з урахуванням всіх податків).