loading

Пошук

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Вкажіть обраний пакет послуг

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Вкажіть обраний пакет послуг

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, контактні дані клієнта

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, дані ФОП або юридичної особи

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, дані ФОП або юридичної особи

Вкажіть обраний пакет послуг для бізнесу

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Послуга "Переадресація виклику" надає можливість перемикати всі вхідні виклики на будь-який інший телефонний номер в Україні. Виклики, які надходять на Ваш мобільний телефон, можуть бути переадресовані на телефон міської мережі, на інший мобільний телефон в Україні або на Голосову пошту. Встановлена Вами переадресація вхідних викликів не завадить Вам здійснювати з Вашого телефону вихідні виклики.

Можливі декілька видів переадресації:

picture
всіх вхідних викликів
picture
за відсутності відповіді
picture
у випадку недосяжності абонента
picture
якщо телефон зайнято

Як керувати послугою?

Всім абонентам доступна можливість керування переадресацією по своєму номеру за допомогою:

  • меню телефона;
  • спеціальних команд, описаних нижче;

Зверніть увагу: інструкції, наведені в описі кожного режиму переадресації, можуть бути використані будь-яким телефонним апаратом. Проте більшість моделей мають власні спрощені процедури меню для використання даної послуги (дивіться інструкцію Вашого телефону).

Всі три види умовної переадресації (за відсутності відповіді, при недосяжності та зайнятості номера абонента) доповнюють один одного і можуть бути використані в будь-якій комбінації. Дзвінки можуть переадресовуватись на різні номери. Проте встановлення переадресації всіх вхідних викликів (безумовна переадресація) скасовувати дію всіх інших режимів переадресації.


Для вимкнення умовної переадресації, наберіть: ##004#  
Для вимкнення всіх переадресацій, наберіть: ##002#  

Переадресація всіх вхідних викликів

Вхідні виклики автоматично переводяться на обраний Вами телефонний номер. При цьому Ваш телефон не дзвонить. Послуга активна навіть якщо телефон вимкнений. Режим безумовної переадресації скасовує всі інші режими переадресації. Для того, щоб Ваш телефон знову почав приймати вхідні виклики, переадресацію потрібно скасувати.

Підключення
Відключення
Статус
**21* +38 ХХХXXXXХХХ #

Передресація за відсутності відповіді

Якщо Ви протягом деякого часу не відповідаєте на вхідний виклик, то виклик автоматично спрямовується на раніше обраний Вами номер. Але якщо Ваш телефон вимкнено або він знаходиться поза зоною дії мережі, дзвінок не буде переадресовано. Той, хто телефонує, почує повідомлення, що апарат абонента, який викликається, знаходиться поза зоною дії мережі. В цьому випадку Ви можете скористатися послугою переадресації у випадку недосяжності.

Підключення
Відключення
Статус
**61* +38ХХХXXXXХХХ #

* Зазвичай виклик переводиться, якщо немає відповіді протягом 20 секунд. Якщо Ви хочете змінити цей часовий інтервал, то необхідно набрати наступну послідовність *61* 380XXXXХХХ **ZZ#, де 380XXXXХХХ – номер телефону, ZZ – час очікування.

Переадресація виклику у випадку недосяжності абонента

Якщо Ваш телефон вимкнений або знаходиться поза зоною дії мережі, то кожний вхідний дзвінок автоматично переводиться на інший телефонний номер. Коли Ви вмикаєте свій телефон або повертаєтесь в зону дії мережі, вхідні дзвінки приймаються за звичайною схемою.

Підключення
Відключення
Статус
**62* +38ХХХXXXXХХХ #

Переадресація, якщо номер зайнято

Якщо Ви вже з кимось розмовляєте, то новий вхідний виклик автоматично переводиться на заздалегідь заданий Вами телефонний номер. Також, звертаємо Вашу увагу на те, що дана переадресація буде спрацьовувати при відхиленні вхідного виклику.

Підключення
Відключення
Статус
**67* +38ХХХXXXXХХХ #

Яка вартість використання послуги?

Послуга "Переадресація виклику" надається абонентам всіх тарифних планів безкоштовно та входить до базового пакета послуг. Проте всі переадресовані виклики тарифікуються як вихідні виклики з Вашого мобільного телефону на номер переадресації згідно З вашим тарифним планом.

Увага! При використанні умовної переадресації виклику в роумінгу оплата за переадресований виклик у більшості випадків стягується як плата за вхідний виклик в роумінгу і за вихідний переадресований виклик в роумінгу. Рекомендується при користуванні послугою роумінгу уважно перевірити виставлені переадресації і, якщо нема потреби в їх використанні, скасувати їх.

Чому Vodafone?

Ми підтримуємо ваш бізнес 24/7

Детальніше

Знаходимо індивідуальні рішення для ваших бізнес-завдань

Детальніше

Покриваємо мобільною мережею 98% території України, а 4G охоплює 81% населення

Детальніше
Потрібна допомога? Відкрийте чат