loading

Пошук

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Вкажіть обраний пакет послуг

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Вкажіть обраний пакет послуг

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, контактні дані клієнта

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, дані ФОП або юридичної особи

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, дані ФОП або юридичної особи

Вкажіть обраний пакет послуг для бізнесу

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Розширте можливості свого пристрою – використовуйте його з декількома SIM-картками

Завдяки eSIM ваші дані більш захищені, бо віртуальну картку неможливо пошкодити

З повністю електронною eSIM ви зможете відмовитись від пластику

Як користуватись послугою

Заміна SIM на eSIM для існуючих номерів

Підключення eSIM для нових номерів

Перевірте девайс на підтримку eSIM
Перевірте девайс на підтримку eSIM
Список девайсів
Купіть eSIM або зверніться до сервісу VIP Замовлення
Купіть eSIM або зверніться до сервісу VIP Замовлення
Детальніше
Замініть SIM на eSIM
Замініть SIM на eSIM
Детальніше
Додайте eSIM у ваш девайс (далі – перезавантажте його)
Додайте eSIM у ваш девайс (далі – перезавантажте його)
Детальніше
Перевірте девайс на підтримку eSIM
Перевірте девайс на підтримку eSIM
Список девайсів
Купіть eSIM або зверніться до сервісу VIP Замовлення
Купіть eSIM або зверніться до сервісу VIP Замовлення
Детальніше
Підключіть новий номер з eSIM
Підключіть новий номер з eSIM
Детальніше
Додайте eSim у ваш дейвайс (далі перезавантажте його)
Додайте eSim у ваш дейвайс (далі перезавантажте його)
Детальніше
Список девайсів з eSIM
open

Станом на 06.10.2023 eSIM підтримують:


Apple:

iPhone 11/12/13/14/15/XR/XS/

iPhone 11 Pro/12 Pro/13 Pro/14 Pro/15 Pro/

iPhone 11 Pro Max/12 Pro Max/13 Pro Max/

14 Pro Max/ 15 Pro Max

iPhone 14/15 Plus

iPhone XS Max

iPhone 12 mini/13 mini

iPhone SE 2/SE 3 (2022)

iPad mini – 5, 6 generation

iPad – 7, 8, 9 generation

iPad Air – 3, 4, 5 generation

iPad Pro 11” – 1, 2, 3 generation

iPad Pro 12.9” – 3, 4, 5 generation


Google:

Pixel 3, Pixel 3 XL, Pixel 3a, Pixel 3a XL

Pixel 4, Pixel 4 XL, Pixel 4a, 5а

Pixel 5

Pixel 6, Pixel 6 Pro

Pixel 7, Pixel 7 Pro

Google Pixel 7a

Google Pixel 6a


Samsung:

Galaxy S23, Galaxy S23 Plus, Galaxy S23 Ultra

Galaxy S22, Galaxy S22 Plus, Galaxy S22 Ultra

Galaxy S21, Galaxy S21 Plus, Galaxy S21 Ultra

Galaxy S20, Galaxy S20 Plus, Galaxy S20 Ultra

Galaxy Note 20/Note 20 Ultra

Galaxy Fold, Galaxy Z Fold 2, Galaxy Z Flip

Galaxy Z Fold 3, Galaxy Z Flip 3

Galaxy Fold4, Galaxy Flip4


Motorola:

Razr

Razr 5G


Huawei:

P40, P40 Pro

Mate 40, Mate 40 Pro

Mate Xs


Others:

Microsoft Surface Duo

Xiaomi 12T Pro

Xiaomi 13T

Xiaomi 13T Pro

Xiaomi 13 Lite

Xiaomi 13

Xiaomi 13 Pro (глобальні версії)

Nokia G60


Встановити eSIM в смарт годинники на даний момент неможливо.

Ми гарантуємо коректну роботу eSIM лише на сертифікованих в Україні пристроях.


Де придбати eSIM?
open

Де придбати eSim:

  • В інтернет-магазині - самостійна оплата
  • У найближчому магазині Vodafone – самостійна оплата
  • через VIP Замовлення для зареєстрованих користувачів при оформленні підключення або заміні SIM-картки - оплата буде виставлена в рахунку.


Для рівня доступу Адміністратор та вище:

  • У застосунку My Vodafone (за умови наявності авансу на рахунку 100+ грн та тільки з девайса, у якому знаходиться відповідна SIM-картка, яку потрібно замінити) – оплата організацією.

    «Меню швидкого доступу» - «Послуги» - «Доступні послуги» - У списку «Всі послуги» знайти «Операції з SIM-карткою» (Якщо не підключено послугу «Заборона заміни SIM»)


Заміна Sim/eSIM-картки (поточної активної чи втраченої) на нову eSIM в Україні та за кордоном?
open

Для коректної роботи обов’язково потрібно сканувати QR-код тільки після того, як процес заміни SIM-картки було успішно завершено. Якщо користувач відсканував QR-код до того, як виконали заміну - потрібно перезавантажити пристрій і відсканувати профіль заново.


В Україні:

Для заміни поточної активної SIM-картки на нову з підтримкою 4G або у випадку втрати чи виходу з ладу зверніться до відповідальної особи у вашій компанії.

Відповідальні особи за наявності запасної SIM-картки чи профілю eSIM можуть самостійно робити заміну через вебверсію My Vodafone (для користувачів з рівнем доступу Адміністратор особового рахунку та вище) або дистанційно замовити заміну SIM через VIP Замовлення або зверніться до найближчого магазину Vodafone з довіреністю на фірмовому бланку вашої компанії та паспортом/ID-карткою чи додатком «Дія» з відображенням ID-картки.


За кордоном:

Для заміни поточної активної SIM-картки на eSIM або у випадку втрати чи виходу з ладу зверніться до відповідальної особи у вашій компанії.

Відповідальні особи за наявності запасної SIM-картки чи профілю eSIM можуть самостійно робити заміну через вебверсію My Vodafone (для користувачів із рівнем доступу Адміністратор особового рахунку та вище) або дистанційно замовити заміну SIM через VIP Замовлення.

Як завантажити eSIM-картку на девайс?
open

Переконайтеся, що пристрій підключений до Wi-Fi або іншої інтернет-мережі


Інструкція для iOS:

1. Зайдіть у меню «Параметри».

2. Натисніть «Стільникові дані».

3. Далі натисніть «Додати картку eSIM (стільниковий план)» та виберіть «Використати QR-код»

4. Відскануйте QR-код завантаження eSIM і дотримуйтеся вказівок на екрані


Інструкція для Android:

1. Зайдіть у меню «Налаштування» та виберіть пункт «Підключення».

2. Далі зайдіть у «Диспетчер SIM-картки».

3. Натисніть «Додавання eSIM».

4. Виберіть «Відсканувати QR-код постачальника послуг».

5. Відскануйте QR-код завантаження eSIM і дотримуйтеся вказівок на екрані

Як видалити/відключити/перенести профіль eSIM
open

Видалення профілю eSIM:

Зверніть увагу: видалення профілю - не є видаленням номера з мережі Vodafone.

Щоб видалити профіль, дотримуйтеся інструкції нижче:

Для IOS: «Параметри» – «Стільникові дані» – оберіть стільниковий план, який потрібно видалити – видаліть дані SIM-картки.

Для Android: «Налаштування» – «Мережа й інтернет» – «Мобільна мережа» – виберіть профіль, який потрібно видалити – видалити SIM-картку.


Якщо ви випадково або за необхідності (наприклад, при зміні девайса) видалили профіль eSIM, у вас є можливість скористатися QR-кодом повторно з поточного або іншого пристрою, який підтримує технологію eSIM. Операцію можна виконати 5 разів.


Відключення профілю eSIM:

Ви можете тимчасово відключити стільниковий план eSIM і не користуватися мережею Vodafone (як з вийнятою з телефона фізичною SIM-карткою).

Всі послуги та оплата за тарифом при цьому не будуть відключені.


Перенесення профілю eSIM:

Перенесення eSIM профілю можливе лише після видалення eSIM у старому пристрої та активації на новому через повторне сканування QR-коду.

Нове підключення з eSIM
open

Для нового підключення корпоративного номеру:

  • з уже купленою карткою eSIM: оберіть будь-який доступний для підключення тариф, зробіть підключення нового номеру через My Vodafone (для користувачів з рівнем доступу Адміністратор особового рахунку та вище), або зробіть запит на створення додаткового номеру через сервіс віддаленого обслуговування vipzakaz@vodafone.ua, вкажіть серійний номер eSIM картки (якщо eSIM вже куплено) та обраний тариф, або зверніться до вашого менеджера з обслуговування чи в найближчий магазин Vodafone з паспортом та довіреністю від компанії. Для отримання додаткової консультації звертайтесь до Оператора за номером 0800 400 001.
  • Оберіть будь-який доступний для підключення тариф та створіть запит на vipzakaz@vodafone.ua на придбання eSIM та створення/активацію номера. Отримайте ваучер з QR-кодом, номером eSIM, PIN/PUK-кодами та інструкцією на електронну пошту. Підтвердіть активацію номера VIP Замовлення відповіддю на лист з отриманим вкладенням. Завантажте інструкцію у ваучері QR-коду після активації номера або зверніться до вашого менеджера з обслуговування чи в найближчий магазин Vodafone з паспортом та довіреністю від компанії. Для отримання додаткової консультації звертайтесь до Оператора за номером 0800 400 001.


Важливо: посилання з купленими картками активне 4 доби (96 годин). Якщо ви не встигли завантажити картки в зазначений період, можете звернутися на vipzakaz@vodafone.ua і попросити відправити замовлення повторно. Після повторного надсилання посилання оновлюється та знову буде доступне 4 дні.

Чи можу я повернути eSIM у магазин?
open

Електронні ваучери  поверненню не підлягають

Якщо eSIM куплена у форматі фізичного пакета, тоді повернення можливе за наявності чека та за умови збереженого товарного вигляду (упаковка не відкрита і не пошкоджена).

Не отримав листа на email/не зміг підключити eSIM. Якщо не прийшов лист на вказаний e-mail:
open

Коли ви купуєте eSIM в інтернет-магазині Vodafone, eSIM-картка надійде вам на електронну пошту у форматі ваучера.

Якщо листа із ваучером немає у вхідних повідомленнях, перевірте папку «Спам». Якщо і там його немає, зверніться, будь ласка, до експерта:

- середній/малий бізнес: 044-240-00-04 або 050-462-00-04

- корпоративні клієнти: 0-800-400-001

Особливості eSIM
open
  • Одночасно можуть бути активні максимум дві SIM-картки будь-якого типу в залежності від моделі вашого пристрою. 
  • Відображення номера телефону в налаштуваннях при використанні eSIM залежить від операційної системи вашого девайсу. Робота eSIM картки гарантована лише на сертифікованих в Україні пристроях.
  • Термін життя eSIM картки - 2 роки з моменту відправки. Картку потрібно активувати протягом 2 років. Якщо вона вже встановлена в пристрій – термін дії безстроковий.
  • Тарифи й послуги (у тому числі технологія eSIM) діють на території України за наявності покриття мережі оператора, крім тимчасово окупованої території та території, на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють своїх повноважень або здійснюють їх не в повному обсязі.
Загальна інформація
open

Тарифи й послуги (у тому числі технологія eSIM) діють на території України за наявності покриття мережі оператора, крім тимчасово окупованої території та території, на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють своїх повноважень або здійснюють їх не в повному обсязі.

Мінімальний строк дії тарифу – 30 днів з моменту його введення. Детальну інформацію щодо тарифів, акцій,вартості та умов надання послуг можна отримати за телефонами:

111 — безкоштовно з мобільного Vodafone Україна в Україні;
0800 400 111 — для клієнтів інших операторів України (безкоштовно з будь-якого номера в Україні).
+38050 0 400 111 – у роумінгу (дзвінки з номерів Vodafone Україна не тарифікуються).

ПрАТ «ВФ Україна», 01601, м. Київ, вул. Лейпцизька, 15, включено в Реєстр постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг.

Потрібна допомога? Відкрийте чат