loading

Пошук

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Вкажіть обраний пакет послуг

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Вкажіть обраний пакет послуг

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, контактні дані клієнта

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, дані ФОП або юридичної особи

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, дані ФОП або юридичної особи

Вкажіть обраний пакет послуг для бізнесу

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Розширте можливості свого пристрою – використовуйте його з декількома SIM-картками

Завдяки eSIM ваші дані більш захищені, бо віртуальну картку неможливо пошкодити

З повністю електронною eSIM ви зможете відмовитись від пластику

Як користуватись послугою

Заміна SIM на eSIM для існуючих номерів

Підключення eSIM для нових номерів

Перевірте девайс на підтримку eSIM
Перевірте девайс на підтримку eSIM
Список девайсів
Купіть eSIM або зверніться до сервісу VIP Замовлення
Купіть eSIM або зверніться до сервісу VIP Замовлення
Детальніше
Замініть SIM на eSIM
Замініть SIM на eSIM
Детальніше
Додайте eSIM у ваш девайс (далі – перезавантажте його)
Додайте eSIM у ваш девайс (далі – перезавантажте його)
Детальніше
Перевірте девайс на підтримку eSIM
Перевірте девайс на підтримку eSIM
Список девайсів
Купіть eSIM або зверніться до сервісу VIP Замовлення
Купіть eSIM або зверніться до сервісу VIP Замовлення
Детальніше
Підключіть новий номер з eSIM
Підключіть новий номер з eSIM
Детальніше
Додайте eSim у ваш дейвайс (далі перезавантажте його)
Додайте eSim у ваш дейвайс (далі перезавантажте його)
Детальніше
Список девайсів з eSIM
open

Apple

iPhone

iPhone 16 Pro Max

iPhone 16 Pro

iPhone 16 Plus

iPhone 16

iPhone 15 Pro Max

iPhone 15 Pro

iPhone 15 Plus

iPhone 15

iPhone 14 Pro Max

iPhone 14 Pro

iPhone 14 Plus

iPhone 14

iPhone 13 Pro Max (dual eSIM)

iPhone 13 Pro (dual eSIM)

iPhone 13 (dual eSIM)

iPhone 13 mini (dual eSIM)

iPhone 12 Pro Max

iPhone 12 Pro

iPhone 12

iPhone 12 mini

iPhone SE 2020

iPhone 11 Pro Max

iPhone 11 Pro

iPhone 11

iPhone XR

iPhone XS Max

iPhone XS

iPad

iPad Air 11-inch (M2)

iPad Air 13-inch (M2)

iPad Pro 11-inch (M4)

iPad Pro 13-inch (M4)

iPad Pro 13-inch (M4) with Nano-texture glass

iPad Pro 12.9 inch (5th generation)

iPad Pro 12.9 inch (4th generation)

iPad Pro 12.9 inch (3rd generation)

iPad Pro 11 inch (3rd generation)

iPad Pro 11 inch (2nd generation)

iPad Pro 11 inch (1st generation)

iPad 10.2-inch (9th generation)

iPad Air (4th generation)

iPad Air (3rd generation) (2019)

iPad mini (5th generation) (2019)

iPad (8th generation)

iPad (7th generation)

Samsung

Galaxy S24 Ultra

Galaxy S24+

Galaxy S24

Galaxy Z Flip5

Galaxy Z Fold5

Galaxy Z Flip6

Galaxy Z Fold6

Galaxy A55 5G

Galaxy A35 5G

Galaxy A54 5G

Galaxy Fold 5G

Galaxy Note 20 5G

Galaxy Note 20 Ultra 5G

Galaxy S20

Galaxy S20 5G

Galaxy S20 Ultra 5G

Galaxy S21 5G

Galaxy S21+ 5G

Galaxy S22 5G

Galaxy S22 Ultra

Galaxy S22+

Galaxy S23 5G

Galaxy Z Flip

Galaxy Z Flip3 5G

Galaxy Z Flip4 5G

Galaxy Z Fold2 5G

Galaxy Z Fold3 5G

Galaxy Z Fold4

Galaxy Z Fold5

Google

Pixel 9 Pro Fold

Pixel 9 Pro XL

Pixel 9 Pro

Pixel 9

Pixel 8a

Pixel 8 Pro

Pixel 8

Pixel Fold

Pixel 7a

Pixel 7 Pro

Pixel 7

Pixel 6

Pixel 6a

Pixel 6a Pro

Pixel 5

Pixel 4 XL

Pixel 4a

Pixel 4

Pixel 3a XL

Pixel 3a

Pixel 3 XL

Pixel 3

Pixel Watch

Pixel Watch 3

Xiaomi

Mi 12T Pro

Others

Sony

Xperia 10 IV

Nokia

G60 5G

Встановити eSIM в смарт годинники на даний момент неможливо.

Ми гарантуємо коректну роботу eSIM лише на сертифікованих в Україні пристроях.

Де придбати eSIM?
open

Де придбати eSim:

  • В інтернет-магазині - самостійна оплата
  • У найближчому магазині Vodafone – самостійна оплата
  • через VIP Замовлення для зареєстрованих користувачів при оформленні підключення або заміні SIM-картки - оплата буде виставлена в рахунку.


Для рівня доступу Адміністратор та вище:

  • У застосунку My Vodafone (за умови наявності авансу на рахунку 100+ грн та тільки з девайса, у якому знаходиться відповідна SIM-картка, яку потрібно замінити) – оплата організацією.

    «Меню швидкого доступу» - «Послуги» - «Доступні послуги» - У списку «Всі послуги» знайти «Операції з SIM-карткою» (Якщо не підключено послугу «Заборона заміни SIM»)


Заміна Sim/eSIM-картки (поточної активної чи втраченої) на нову eSIM в Україні та за кордоном?
open

Для коректної роботи обов’язково потрібно сканувати QR-код тільки після того, як процес заміни SIM-картки було успішно завершено. Якщо користувач відсканував QR-код до того, як виконали заміну - потрібно перезавантажити пристрій і відсканувати профіль заново.


В Україні:

Для заміни поточної активної SIM-картки на нову з підтримкою 4G або у випадку втрати чи виходу з ладу зверніться до відповідальної особи у вашій компанії.

Відповідальні особи за наявності запасної SIM-картки чи профілю eSIM можуть самостійно робити заміну через вебверсію My Vodafone (для користувачів з рівнем доступу Адміністратор особового рахунку та вище) або дистанційно замовити заміну SIM через VIP Замовлення або зверніться до найближчого магазину Vodafone з довіреністю на фірмовому бланку вашої компанії та паспортом/ID-карткою чи додатком «Дія» з відображенням ID-картки.


За кордоном:

Для заміни поточної активної SIM-картки на eSIM або у випадку втрати чи виходу з ладу зверніться до відповідальної особи у вашій компанії.

Відповідальні особи за наявності запасної SIM-картки чи профілю eSIM можуть самостійно робити заміну через вебверсію My Vodafone (для користувачів із рівнем доступу Адміністратор особового рахунку та вище) або дистанційно замовити заміну SIM через VIP Замовлення.

Як завантажити eSIM-картку на девайс?
open

Переконайтеся, що пристрій підключений до Wi-Fi або іншої інтернет-мережі


Інструкція для iOS:

1. Зайдіть у меню «Параметри».

2. Натисніть «Стільникові дані».

3. Далі натисніть «Додати картку eSIM (стільниковий план)» та виберіть «Використати QR-код»

4. Відскануйте QR-код завантаження eSIM і дотримуйтеся вказівок на екрані


Інструкція для Android:

1. Зайдіть у меню «Налаштування» та виберіть пункт «Підключення».

2. Далі зайдіть у «Диспетчер SIM-картки».

3. Натисніть «Додавання eSIM».

4. Виберіть «Відсканувати QR-код постачальника послуг».

5. Відскануйте QR-код завантаження eSIM і дотримуйтеся вказівок на екрані

Як видалити/відключити/перенести профіль eSIM
open

Видалення профілю eSIM:

Зверніть увагу: видалення профілю - не є видаленням номера з мережі Vodafone.

Щоб видалити профіль, дотримуйтеся інструкції нижче:

Для IOS: «Параметри» – «Стільникові дані» – оберіть стільниковий план, який потрібно видалити – видаліть дані SIM-картки.

Для Android: «Налаштування» – «Мережа й інтернет» – «Мобільна мережа» – виберіть профіль, який потрібно видалити – видалити SIM-картку.


Якщо ви випадково або за необхідності (наприклад, при зміні девайса) видалили профіль eSIM, у вас є можливість скористатися QR-кодом повторно з поточного або іншого пристрою, який підтримує технологію eSIM. Операцію можна виконати 5 разів.


Відключення профілю eSIM:

Ви можете тимчасово відключити стільниковий план eSIM і не користуватися мережею Vodafone (як з вийнятою з телефона фізичною SIM-карткою).

Всі послуги та оплата за тарифом при цьому не будуть відключені.


Перенесення профілю eSIM:

Перенесення eSIM профілю можливе лише після видалення eSIM у старому пристрої та активації на новому через повторне сканування QR-коду.

Нове підключення з eSIM
open

Для нового підключення корпоративного номеру:

  • з уже купленою карткою eSIM: оберіть будь-який доступний для підключення тариф, зробіть підключення нового номеру через My Vodafone (для користувачів з рівнем доступу Адміністратор особового рахунку та вище), або зробіть запит на створення додаткового номеру через сервіс віддаленого обслуговування vipzakaz@vodafone.ua, вкажіть серійний номер eSIM картки (якщо eSIM вже куплено) та обраний тариф, або зверніться до вашого менеджера з обслуговування чи в найближчий магазин Vodafone з паспортом та довіреністю від компанії. Для отримання додаткової консультації звертайтесь до Оператора за номером 0800 400 001.
  • Оберіть будь-який доступний для підключення тариф та створіть запит на vipzakaz@vodafone.ua на придбання eSIM та створення/активацію номера. Отримайте ваучер з QR-кодом, номером eSIM, PIN/PUK-кодами та інструкцією на електронну пошту. Підтвердіть активацію номера VIP Замовлення відповіддю на лист з отриманим вкладенням. Завантажте інструкцію у ваучері QR-коду після активації номера або зверніться до вашого менеджера з обслуговування чи в найближчий магазин Vodafone з паспортом та довіреністю від компанії. Для отримання додаткової консультації звертайтесь до Оператора за номером 0800 400 001.


Важливо: посилання з купленими картками активне 4 доби (96 годин). Якщо ви не встигли завантажити картки в зазначений період, можете звернутися на vipzakaz@vodafone.ua і попросити відправити замовлення повторно. Після повторного надсилання посилання оновлюється та знову буде доступне 4 дні.

Чи можу я повернути eSIM у магазин?
open

Електронні ваучери  поверненню не підлягають

Якщо eSIM куплена у форматі фізичного пакета, тоді повернення можливе за наявності чека та за умови збереженого товарного вигляду (упаковка не відкрита і не пошкоджена).

Не отримав листа на email/не зміг підключити eSIM. Якщо не прийшов лист на вказаний e-mail:
open

Коли ви купуєте eSIM в інтернет-магазині Vodafone, eSIM-картка надійде вам на електронну пошту у форматі ваучера.

Якщо листа із ваучером немає у вхідних повідомленнях, перевірте папку «Спам». Якщо і там його немає, зверніться, будь ласка, до експерта:

- середній/малий бізнес: 044-240-00-04 або 050-462-00-04

- корпоративні клієнти: 0-800-400-001

Особливості eSIM
open
  • Одночасно можуть бути активні максимум дві SIM-картки будь-якого типу в залежності від моделі вашого пристрою. 
  • Відображення номера телефону в налаштуваннях при використанні eSIM залежить від операційної системи вашого девайсу. Робота eSIM картки гарантована лише на сертифікованих в Україні пристроях.
  • Термін життя eSIM картки - 2 роки з моменту відправки. Картку потрібно активувати протягом 2 років. Якщо вона вже встановлена в пристрій – термін дії безстроковий.
  • Тарифи й послуги (у тому числі технологія eSIM) діють на території України за наявності покриття мережі оператора, крім тимчасово окупованої території та території, на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють своїх повноважень або здійснюють їх не в повному обсязі.
Загальна інформація
open

Тарифи й послуги (у тому числі технологія eSIM) діють на території України за наявності покриття мережі оператора, крім тимчасово окупованої території та території, на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють своїх повноважень або здійснюють їх не в повному обсязі.

Мінімальний строк дії тарифу – 30 днів з моменту його введення. Детальну інформацію щодо тарифів, акцій,вартості та умов надання послуг можна отримати за телефонами:

111 — безкоштовно з мобільного Vodafone Україна в Україні;
0800 400 111 — для клієнтів інших операторів України (безкоштовно з будь-якого номера в Україні).
+38050 0 400 111 – у роумінгу (дзвінки з номерів Vodafone Україна не тарифікуються).

ПрАТ «ВФ Україна», 01601, м. Київ, вул. Лейпцизька, 15, включено в Реєстр постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг.