Розширте можливості свого пристрою – використовуйте його з декількома SIM-картками
Завдяки eSIM ваші дані більш захищені, бо віртуальну картку неможливо пошкодити
З повністю електронною eSIM ви зможете відмовитись від пластику
Як користуватись послугою
Заміна SIM на eSIM для існуючих номерів
Підключення eSIM для нових номерів
Apple
iPhone
iPhone 16 Pro Max
iPhone 16 Pro
iPhone 16 Plus
iPhone 16
iPhone 15 Pro Max
iPhone 15 Pro
iPhone 15 Plus
iPhone 15
iPhone 14 Pro Max
iPhone 14 Pro
iPhone 14 Plus
iPhone 14
iPhone 13 Pro Max (dual eSIM)
iPhone 13 Pro (dual eSIM)
iPhone 13 (dual eSIM)
iPhone 13 mini (dual eSIM)
iPhone 12 Pro Max
iPhone 12 Pro
iPhone 12
iPhone 12 mini
iPhone SE 2020
iPhone 11 Pro Max
iPhone 11 Pro
iPhone 11
iPhone XR
iPhone XS Max
iPhone XS
iPad
iPad Air 11-inch (M2)
iPad Air 13-inch (M2)
iPad Pro 11-inch (M4)
iPad Pro 13-inch (M4)
iPad Pro 13-inch (M4) with Nano-texture glass
iPad Pro 12.9 inch (5th generation)
iPad Pro 12.9 inch (4th generation)
iPad Pro 12.9 inch (3rd generation)
iPad Pro 11 inch (3rd generation)
iPad Pro 11 inch (2nd generation)
iPad Pro 11 inch (1st generation)
iPad 10.2-inch (9th generation)
iPad Air (4th generation)
iPad Air (3rd generation) (2019)
iPad mini (5th generation) (2019)
iPad (8th generation)
iPad (7th generation)
Samsung
Galaxy S24 Ultra
Galaxy S24+
Galaxy S24
Galaxy Z Flip5
Galaxy Z Fold5
Galaxy Z Flip6
Galaxy Z Fold6
Galaxy A55 5G
Galaxy A35 5G
Galaxy Fold 5G
Galaxy Note 20 5G
Galaxy Note 20 Ultra 5G
Galaxy S20
Galaxy S20 5G
Galaxy S20 Ultra 5G
Galaxy S21 5G
Galaxy S21+ 5G
Galaxy S22 5G
Galaxy S22 Ultra
Galaxy S22+
Galaxy S23 5G
Galaxy Z Flip
Galaxy Z Flip3 5G
Galaxy Z Flip4 5G
Galaxy Z Fold2 5G
Galaxy Z Fold3 5G
Galaxy Z Fold4
Galaxy Z Fold5
Pixel 9 Pro Fold
Pixel 9 Pro XL
Pixel 9 Pro
Pixel 9
Pixel 8a
Pixel 8 Pro
Pixel 8
Pixel Fold
Pixel 7a
Pixel 7 Pro
Pixel 7
Pixel 6
Pixel 6a
Pixel 6a Pro
Pixel 5
Pixel 4 XL
Pixel 4a
Pixel 4
Pixel 3a XL
Pixel 3a
Pixel 3 XL
Pixel 3
Pixel Watch
Pixel Watch 3
Xiaomi
Mi 12T Pro
Motorola
G54 Power 12/256gb
G54 Power 8/256gb
G55 8/256gb
G75 8/256gb
G85 8/256gb
Edge 40 8/256gb
Edge 40 Neo 12/256gb
Razr 40 8/256gb
Edge 50 Fusion 8/256gb
Edge 50 Fusion 12/512gb
Razr 40 Ultra 8/256gb
Edge 50 Neo 8/256gb
Edge 50 Pro 12/512gb
Edge 50 12/512gb
Edge 50 Ultra 16/1tb
Razr 50 8/256gb
Razr 50 Ultra 12/512gb
Others
Sony
Xperia 10 IV
Nokia
G60 5G
Ми постійно оновлюємо список девайсів. Якщо ви не знайшли свій телефон у списку, можливо, ми ще не встигли додати його. Також деякі пристрої не підтримують eSIM в Україні через обмеження, встановлені виробником. Перевірити, чи ваш пристрій підтримує eSIM, можна в інструкції до нього або в розділі технічних характеристик на сайті виробника чи в налаштуваннях самого пристрою.
Встановити eSIM в смарт годинники на даний момент неможливо.
Ми гарантуємо коректну роботу eSIM лише на сертифікованих в Україні пристроях.
Де придбати eSim:
- В інтернет-магазині - самостійна оплата
- У найближчому магазині Vodafone – самостійна оплата
- через VIP Замовлення для зареєстрованих користувачів при оформленні підключення або заміні SIM-картки - оплата буде виставлена в рахунку.
Для рівня доступу Адміністратор та вище:
- У застосунку My Vodafone (за умови наявності авансу на рахунку 100+ грн та тільки з девайса, у якому знаходиться відповідна SIM-картка, яку потрібно замінити) – оплата організацією.
«Меню швидкого доступу» - «Послуги» - «Доступні послуги» - У списку «Всі послуги» знайти «Операції з SIM-карткою» (Якщо не підключено послугу «Заборона заміни SIM»)
Для коректної роботи обов’язково потрібно сканувати QR-код тільки після того, як процес заміни SIM-картки було успішно завершено. Якщо користувач відсканував QR-код до того, як виконали заміну - потрібно перезавантажити пристрій і відсканувати профіль заново.
В Україні:
Для заміни поточної активної SIM-картки на нову з підтримкою 4G або у випадку втрати чи виходу з ладу зверніться до відповідальної особи у вашій компанії.
Відповідальні особи за наявності запасної SIM-картки чи профілю eSIM можуть самостійно робити заміну через вебверсію My Vodafone (для користувачів з рівнем доступу Адміністратор особового рахунку та вище) або дистанційно замовити заміну SIM через VIP Замовлення або зверніться до найближчого магазину Vodafone з довіреністю на фірмовому бланку вашої компанії та паспортом/ID-карткою чи додатком «Дія» з відображенням ID-картки.
За кордоном:
Для заміни поточної активної SIM-картки на eSIM або у випадку втрати чи виходу з ладу зверніться до відповідальної особи у вашій компанії.
Відповідальні особи за наявності запасної SIM-картки чи профілю eSIM можуть самостійно робити заміну через вебверсію My Vodafone (для користувачів із рівнем доступу Адміністратор особового рахунку та вище) або дистанційно замовити заміну SIM через VIP Замовлення.
Переконайтеся, що пристрій підключений до Wi-Fi або іншої інтернет-мережі
Інструкція для iOS:
1. Зайдіть у меню «Параметри».
2. Натисніть «Стільникові дані».
3. Далі натисніть «Додати картку eSIM (стільниковий план)» та виберіть «Використати QR-код»
4. Відскануйте QR-код завантаження eSIM і дотримуйтеся вказівок на екрані
Інструкція для Android:
1. Зайдіть у меню «Налаштування» та виберіть пункт «Підключення».
2. Далі зайдіть у «Диспетчер SIM-картки».
3. Натисніть «Додавання eSIM».
4. Виберіть «Відсканувати QR-код постачальника послуг».
5. Відскануйте QR-код завантаження eSIM і дотримуйтеся вказівок на екрані
Видалення профілю eSIM:
Зверніть увагу: видалення профілю - не є видаленням номера з мережі Vodafone.
Щоб видалити профіль, дотримуйтеся інструкції нижче:
Для IOS: «Параметри» – «Стільникові дані» – оберіть стільниковий план, який потрібно видалити – видаліть дані SIM-картки.
Для Android: «Налаштування» – «Мережа й інтернет» – «Мобільна мережа» – виберіть профіль, який потрібно видалити – видалити SIM-картку.
Якщо ви випадково або за необхідності (наприклад, при зміні девайса) видалили профіль eSIM, у вас є можливість скористатися QR-кодом повторно з поточного або іншого пристрою, який підтримує технологію eSIM. Операцію можна виконати 5 разів.
Відключення профілю eSIM:
Ви можете тимчасово відключити стільниковий план eSIM і не користуватися мережею Vodafone (як з вийнятою з телефона фізичною SIM-карткою).
Всі послуги та оплата за тарифом при цьому не будуть відключені.
Перенесення профілю eSIM:
Перенесення eSIM профілю можливе лише після видалення eSIM у старому пристрої та активації на новому через повторне сканування QR-коду.
Для нового підключення корпоративного номеру:
- з уже купленою карткою eSIM: оберіть будь-який доступний для підключення тариф, зробіть підключення нового номеру через My Vodafone (для користувачів з рівнем доступу Адміністратор особового рахунку та вище), або зробіть запит на створення додаткового номеру через сервіс віддаленого обслуговування vipzakaz@vodafone.ua, вкажіть серійний номер eSIM картки (якщо eSIM вже куплено) та обраний тариф, або зверніться до вашого менеджера з обслуговування чи в найближчий магазин Vodafone з паспортом та довіреністю від компанії. Для отримання додаткової консультації звертайтесь до Оператора за номером 0800 400 001.
- Оберіть будь-який доступний для підключення тариф та створіть запит на vipzakaz@vodafone.ua на придбання eSIM та створення/активацію номера. Отримайте ваучер з QR-кодом, номером eSIM, PIN/PUK-кодами та інструкцією на електронну пошту. Підтвердіть активацію номера VIP Замовлення відповіддю на лист з отриманим вкладенням. Завантажте інструкцію у ваучері QR-коду після активації номера або зверніться до вашого менеджера з обслуговування чи в найближчий магазин Vodafone з паспортом та довіреністю від компанії. Для отримання додаткової консультації звертайтесь до Оператора за номером 0800 400 001.
Важливо: посилання з купленими картками активне 4 доби (96 годин). Якщо ви не встигли завантажити картки в зазначений період, можете звернутися на vipzakaz@vodafone.ua і попросити відправити замовлення повторно. Після повторного надсилання посилання оновлюється та знову буде доступне 4 дні.
Електронні ваучери поверненню не підлягають.
Якщо eSIM куплена у форматі фізичного пакета, тоді повернення можливе за наявності чека та за умови збереженого товарного вигляду (упаковка не відкрита і не пошкоджена).
Коли ви купуєте eSIM в інтернет-магазині Vodafone, eSIM-картка надійде вам на електронну пошту у форматі ваучера.
Якщо листа із ваучером немає у вхідних повідомленнях, перевірте папку «Спам». Якщо і там його немає, зверніться, будь ласка, до експерта:
- середній/малий бізнес: 044-240-00-04 або 050-462-00-04
- корпоративні клієнти: 0-800-400-001
- Одночасно можуть бути активні максимум дві SIM-картки будь-якого типу в залежності від моделі вашого пристрою.
- Відображення номера телефону в налаштуваннях при використанні eSIM залежить від операційної системи вашого девайсу. Робота eSIM картки гарантована лише на сертифікованих в Україні пристроях.
- Термін життя eSIM картки - 2 роки з моменту відправки. Картку потрібно активувати протягом 2 років. Якщо вона вже встановлена в пристрій – термін дії безстроковий.
- Тарифи й послуги (у тому числі технологія eSIM) діють на території України за наявності покриття мережі оператора, крім тимчасово окупованої території та території, на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють своїх повноважень або здійснюють їх не в повному обсязі.
Тарифи й послуги (у тому числі технологія eSIM) діють на території України за наявності покриття мережі оператора, крім тимчасово окупованої території та території, на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють своїх повноважень або здійснюють їх не в повному обсязі.
Мінімальний строк дії тарифу – 30 днів з моменту його введення. Детальну інформацію щодо тарифів, акцій,вартості та умов надання послуг можна отримати за телефонами:
111 — безкоштовно з мобільного Vodafone Україна в Україні;
0800 400 111 — для клієнтів інших операторів України (безкоштовно з будь-якого номера в Україні).
+38050 0 400 111 – у роумінгу (дзвінки з номерів Vodafone Україна не тарифікуються).
ПрАТ «ВФ Україна», 01601, м. Київ, вул. Лейпцизька, 15, включено в Реєстр постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг.