loading

Пошук

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Вкажіть обраний пакет послуг

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Вкажіть обраний пакет послуг

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, контактні дані клієнта

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, дані ФОП або юридичної особи

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, дані ФОП або юридичної особи

Вкажіть обраний пакет послуг для бізнесу

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Бандли для IoT-номерів – це послуги в My Vodafone IoT, які дозволяють користуватися додатковим пакетом інтернету, коли ГБ у тарифі закінчилися
(у межах одного особового рахунку).

Що таке бандлова система?
open

Бандлова система інтернету - це можливість використовувати певний обсяг ГБ інтернету всіма SIM-картками особового рахунку, на який було підключено послугу. Наприклад, якщо у вас є кілька IoT SIM-карток на особовому рахунку, ви можете купити бандл інтернету, який буде доступний для використання на всіх цих номерах. Отже, ви не будете сплачувати додатково за кожну SIM-картку, яка використала більше інтернету, ніж надано в тарифі.

Для кого доступна послуга «Бандли для IoT-номерів»?
open

Послуга «Бандли для IoT-номерів» доступна для клієнтів з IoT SIM-картками, у вебінтерфейсі My Vodafone IoT - у розділі «Послуги для ІоТ-номерів».

Послуга доступна лише для ІоТ-номерів. Якщо послугу «Бандли для IoT-номерів» обрано для підключення на особовий рахунок, де разом з IoT-номерами є також звичайні корпоративні номери, то для опрацювання заявки корпоративні номери будуть перенесені на новий особовий рахунок.

У яких тарифах доступна послуга «Бандли для IoT-номерів» ?
open

Бандли для інтернету розповсюджуються на тарифні плани:

Vodafone IoT M,

Vodafone IoT L,

Vodafone IoT Pro,

Vodafone IoT Max,

Vodafone IoT Streaming,

Vodafone NB-IoT,

Vodafone IoT Start.

Як підключити послугу «Бандли для IoT-номерів» ?
open

1. На платформі My Vodafone IoT відкрити розділ «Послуги для IoT-номерів» і підрозділ «Бандли для інтернету», який доступний для користувачів з ролями - Адмін О/Р, Адмін «Абонент» та Адмін «Холдинг».

2. Натиснути на червону кнопку в правому верхньому куті «Підключити бандл».

3. Заповнити заявку, яка складається з 4 кроків.

  3.1. Обрати бандл. В одній заявці можна обрати один бандл.

  3.2. Обрати особові рахунки, на які буде підключено бандли:

  • можна обрати лише особові рахунки, на яких є або тільки IoT-номери, або IoT та голосові номери;
  • в одній заявці можна обрати від 1 до 10 особових рахунків;
  • якщо обрано декілька особових рахунків, то бандл буде підключено на кожен обраний особовий рахунок.

  3.3. Вказати канал інформування: SMS та/або Email для сповіщення про результат виконання заявки.

  3.4. Перевірити дані або повернутися на попередні кроки та виправити вказану інформацію. 

4. Отримати сповіщення про результат виконання заявки. Час обробки заявки може зайняти до 2 робочих днів.

Що таке технічний особовий рахунок при підключенні послуги «Бандли для IoT-номерів»?
open

При першому підключенні послуги «Бандли для IoT-номерів» буде створено технічний особовий рахунок, який потрібен для коректної роботи послуги.

Що буде, якщо кількість МБ інтернету в бандлі закінчиться?
open

Після закінчення МБ за послугою «Бандли для IoT-номерів» тарифікація відбуватиметься відповідно до умов вашого тарифу, що діють після закінчення додаткових пакетів інтернету: вартість 1 МБ буде 0,50 грн.

Чи можна підключити одночасно декілька пакетів «Бандли для IoT-номерів»?
open

Ви можете підключити одночасно різні пакети послуги «Бандли для IoT-номерів» на один особовий рахунок. Наприклад, можна підключити пакет «Бандл інтернету 5 ГБ» та пакет «Бандл інтернету 20 ГБ». Однакові пакети неможливо одночасно підключити на один особовий рахунок.

Чи потрібно кожного місяця підключати послугу «Бандли для IoT-номерів» ?
open

Ні, послуга автоматично продовжується щомісяця до самостійного відключення.

Де можна знайти інструкцію, як користуватися послугою?
open

Усі детальні кроки ви можете переглядати в інструкції з користування платформою My Vodafone ІоТ за посиланням

Потрібна допомога? Відкрийте чат