loading

Пошук

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Вкажіть обраний пакет послуг

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Вкажіть обраний пакет послуг

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, контактні дані клієнта

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, дані ФОП або юридичної особи

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, дані ФОП або юридичної особи

Вкажіть обраний пакет послуг для бізнесу

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Моніторинг геозони – послуга в My Vodafone IoT, яка дозволяє встановити на карті територію з певним радіусом, де має знаходитися ваша IoT SIM-картка. 

Коли SIM-картка виходить за межі встановленої зони або повертається в заданий радіус, ви отримуєте сповіщення.

Переваги послуги

Контроль місцезнаходження обладнання з IoT SIM-картками 24/7

Самостійне встановлення геозони з бажаним радіусом

Миттєве інформування, якщо пристрій змінив локацію

Підвищення безпеки та ефективності реагування в нестандартних ситуаціях

Скільки коштує послуга?

50 грн/міс. за кожен підключений до моніторингу номер.

Поширені питання

Які бізнесові задачі я можу вирішити, скориставшись послугою?
open

Послуга допомагає відстежувати присутність пристрою з ІоТ SIM-карткою на об’єктах або ж навпаки - встановити зони, які SIM-картка не має перетинати.

Які номери я можу відстежувати?
open

Послуга доступна лише для IoT-номерів у системі My Vodafone ІоТ.

Як знімається плата за послугу?
open

Кожного 1-го числа знімається 50 грн за кожен підключений до моніторингу номер. Послуга автоматично продовжується щомісяця до самостійного відключення.

Скільки номерів можна додати в одну геозону?
open

В одну геозону можна додати до 500 номерів в одній заявці.

Яким може бути приклад використання послуги?
open

Наприклад, певний банк встановлює SIM-картки у своїх платіжних терміналах і банкоматах по всій Україні. За допомогою послуги «Моніторинг геозони» My Vodafone IoT можна встановлювати безпечні зони для своїх SIM-карток, отримувати сповіщення про їх переміщення, і таким способом віддалено контролювати місцезнаходження портативних терміналів. Це підвищує швидкість реакції на позаштатні ситуації та рівень безпеки активів банку.

Як скористатися послугою?
open
  1. У вебінтерфейсі My Vodafone перейти в розділ "Послуги для ІоТ-номерів", обрати підрозділ "Моніторинг геозони"
    та натиснути на кнопку "Підключити послугу".
  2. Позначити геозону на карті.
  3. Зазначити радіус відстеження (мінімальний радіус - 200 м) або намалювати коло за допомогою встановленої
    точки.
  4. Присвоїти назву геозоні, обрати канал інформування. Ви можете обрати SMS, або електронну пошту, або обидва
    канали, на які будуть надходити сповіщення про зміну геозони.
  5. Сповіщення можна отримувати на будь-який номер Vodafone та будь-який email.
  6. Обрати номери, які будете відстежувати за цією геозоною.
    Важливо! В одній заявці можна обрати до 500 номерів.
  7. Перевірити дані та підтвердити заявку, натиснувши на кнопку «Підтвердити». Система сповістить про успішне або
    неуспішне створення заявки.
Де можна знайти інструкцію, як користуватися послугою?
open

Усі детальні кроки ви можете переглядати в інструкції з користування платформою My Vodafone ІоТ за посиланням