loading

Пошук

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Вкажіть обраний пакет послуг

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Вкажіть обраний пакет послуг

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, контактні дані клієнта

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, дані ФОП або юридичної особи

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, дані ФОП або юридичної особи

Вкажіть обраний пакет послуг для бізнесу

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Контролюйте наявність обладнання з IoT SIM-карткою на ваших об'єктах

Визначте зони, які SIM-картка не повинна перетинати

Своєчасно отримуйте інформацію, коли обладнання вийшло за межі встановлених геозон

Підвищуйте безпеку та ефективність реагування в нестандартних ситуаціях

Моніторинг геозони – сервіс, який дозволяє встановити на карті геозону з певним радіусом, де має знаходитися ваша IoT SIM-картка. Коли SIM-картка виходить за межі дозволеної зони або повертається в заданий радіус, ви отримуєте сповіщення.

picture

Контроль місцеперебування IoT SIM-карток 24/7

picture

Швидке інформування про зміну локації картки

picture

Самостійне встановлення геозони з бажаним радіусом

Скільки коштує послуга?

50 грн/міс. за кожен підключений до моніторингу номер.

FAQ

Де можна знайти інструкцію, як користуватися послугою?
open

Усі детальні кроки ви можете переглядати в інструкції з користування платформою My Vodafone ІоТ за посиланням

Які бізнесові задачі я можу вирішити, скориставшись послугою?
open

Ключова задача – оптимізація вашого бізнесу та покращення безпеки. Контроль переміщень об’єктів (обладнання) у межах районів та міст дає можливість закривати операційні задачі та керувати бізнесом дистанційно на порталі самообслуговування, зберігаючи свій час від механічних процесів. Це допомагає відстежувати присутність сім-картки на об’єктах або ж навпаки виявляти зони, які сім-картка не має перетинати.

Які номери я можу відстежувати?
open

Послуга доступна лише для IoT-номерів у системі My Vodafone ІоТ.

Як знімається плата за послугу?
open

Кожного 1-го числа знімається 50 грн за кожен підключений до моніторингу номер. Послуга автоматично продовжується щомісяця до самостійного відключення.

Скільки номерів можна додати в одну геозону?
open

В одну заявку на створення геозони можна додати до 500 номерів. При необхідності додання більшої кількості номерів, можна створити ще заявки.

Яким може бути приклад використання послуги?
open

Наприклад, певний банк встановлює SIM-картки у своїх платіжних терміналах і банкоматах по всій Україні. За допомогою послуги «Моніторинг геозони» My Vodafone IoT вони можуть встановлювати безпечні зони для своїх SIM-карток, отримувати сповіщення про їх переміщення, і таким чином віддалено контролювати місцезнаходження портативних терміналів. Це покращує оперативність реакції на проблеми та підвищує рівень безпеки активів банку.

Як скористатися послугою?
open

1)У веб інтерфейсі My Vodafone перейти в розділ "Послуги для ІоТ номерів", обрати підрозділ "Моніторинг геозони" та натиснути кнопку "Підключити послугу".

2)Позначити геозону на карті.

3)Ввести радіус відстеження (мінімальний радіус - 200 м) або намалювати коло за допомогою встановленої точки.

4)Ввести назву геозони, обрати канал інформування. Ви можете обрати номер телефону, або електронну пошту, або два варіанти, на які необхідно отримувати нотифікації про зміну геозони.

5)Нотифікації можна отримувати на будь який номер Vodafone та будь який email.

6)Обрати номери, які будете відслідковувати за цією геозоною.

Важливо! В одній заявці можна обрати до 500 номерів.

 7)Перевірити дані та підтвердити заявку, натиснувши на кнопку «Підтвердити». Система проінформує Вас про успішне або неуспішне створення заявки.

Потрібна допомога? Відкрийте чат