loading

Пошук

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Вкажіть обраний пакет послуг

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Вкажіть обраний пакет послуг

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, контактні дані клієнта

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, дані ФОП або юридичної особи

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, дані ФОП або юридичної особи

Вкажіть обраний пакет послуг для бізнесу

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

API-менеджер – це послуга для інтеграції вашого програмного забезпечення із сервісом My Vodafone. За допомогою АРІ ви зможете налаштувати й автоматично керувати функціями сервісу через своє програмне забезпечення. Наприклад: змінювати тариф, робити нові підключення, блокувати і розблоковувати номер, керувати послугами, завантажувати звіти тощо.

Переваги послуги

Економія ресурсів компанії

Можливість зробити власну бізнес-логіку

Автоматичне виконання необхідних завдань

Можливості послуги

picture

Спрощуйте керування SIM-картками за допомогою інтеграції із власними ІТ-системами

picture

Налаштовуйте процеси без залучення додаткового людського ресурсу

picture

Легко виконуйте операції з великою кількістю SIM-карток одночасно

Базовий пакет

500 грн/міс. (з ПДВ)

  • Отримання переліку номерів
  • Блокування або розблокування номера
  • Перевірка залишків за послугами (МБ, SMS і тд.)
  • Перевірка доступних, активних послуг
  • Витрати за номером
  • Статус номера
Деталі Сховати open
Розширений пакет

1 000 грн/міс. (з ПДВ)

  • Можливості базового пакету +
  • Групові підключення, відключення послуг 
  • Керування послугою "Бандли для інтернету"
  • Керування послугами "Моніторинг геозони" і "Моніторинг місцезнаходження"
  • Керування нотифікаціями
  • Вивантаження звітів
  • Заміна SIM-картки
  • Нове підключення
  • Зміна тарифу
  • Відправка SMS
Деталі Сховати open
prev
next

FAQ

Які бізнесові задачі я можу вирішити, скориставшись послугою?
open

Ключове завдання - оптимізація ваших ресурсів. API дає можливість керувати вашим бізнесом автоматизовано, підключивши сервіс My Vodafone до свого програмного забезпечення, без потреби залучення додаткового людино-ресурсу для керування SІМ-картками.

Для яких компаній буде корисною послуга АРІ?
open

Для компаній, які використовують велику кількість SIM-карток та мають постійну потребу виконувати операції з ними.

Для кого доступна послуга АРІ?
open

Послуга доступна для усіх адміністраторів О/Р, Абонент та Холдинг вебінтерфейсу My Vodafone.

Чим відрізняються базовий та розширений пакети АРІ?
open

Базовий та розширений пакети АРІ відрізняються функціями сервісу My Vodafone, якими ви можете управляти через свою систему.


У базовому пакеті ви зможете:

  • авторизуватися;
  • переглядати повний перелік номерів;
  • вивантажувати та пересилати їх;
  • переглядати статус номера;
  • блокувати та розблоковувати номери;
  • перевіряти доступні й уже підключені послуги, а також залишки за ними;
  • переглядати витрати за номером;
  • переглянути перелік можливих помилок в системі.

Розширений пакет дає більше можливостей. Окрім усіх функцій, доступних у базовому пакеті, ви зможете:

  • підключати та відключати послуги;
  • змінювати тарифи;
  • підключати нові номери;
  • завантажувати звіти;
  • робити заміну SIM-картки;
  • керувати нотифікаціями та послугами "Моніторинг геозони", "Моніторинг місцезнаходження", "Бандли для інтернету".


Як знімається плата за послугу?
open

Кожного 1-го числа знімається вартість обраного пакета з номера, що був указаний при замовленні послуги АРІ. Послуга автоматично продовжується щомісяця до самостійного відключення.

Чи можу я змінити базовий пакет АРІ на розширений або навпаки?
open

Так, можна перейти з базового пакета API на розширений і навпаки.

Як скористатися послугою АРІ?
open

1. У вебінтерфейсі My Vodafone перейти у розділ "АРІ-менеджер", обрати пакет та натиснути кнопку "Підключити" навпроти нього.

2. Заповнити й підтвердити заявку, вказавши в ній мобільний номер і електронну пошту, куди надійде логін і пароль.

3. Протягом 2 робочих днів ви отримаєте дані для авторизації.

Де я можу знайти АРІ-документацію з описом налаштувань?
open

АРІ-документація знаходиться за посиланням.

Де я можу знайти інструкцію, як керувати послугою (підключити/відключити функціонал)?
open

Усі детальні кроки ви можете переглядати в інструкції з користування платформою My Vodafone ІоТ за посиланням.

Потрібна допомога? Відкрийте чат