Це зручний і безкоштовний спосіб управління мобільними номерами вашої компанії через WEB-сайт https://manager.vodafone.ua.
- Отримання інформації про тарифи на мобільний зв'язок по всіх номерах Вашої компанії;
- Отримання інформації про підключені послуги по всіх номерах Вашої компанії;
- Управління корпоративним бюджетом, контроль витрат на мобільний зв'язок;
- Підключення/відключення послуг, встановлення переадресації, блокувань, зміна тарифного плану;
- Замовлення деталізованих документів по рахунку, балансу, дзвінкам;
- Робота з групами абонентів і рахунками;
- Створення звітів по платежах, нарахуваннях, трафіку, балансах на особових рахунках;
- Перегляд історії дій за операціями (згідно прав доступу).
- Заповніть Заяву SelfCare і відправте оригінал Вашому експерту Vodafone поштою.
- Пароль до WEB-інтерфейсу прийде на електронну пошту, яку Ви зазначили в Заяві SelfCare, протягом 24 годин після того, як Ваш експерт подасть запит на активацію сервісу.
- Перейдіть за посиланням https://manager.vodafone.ua, ведіть логін і пароль, який прийшов до вас в листі.
Використовуйте інструкцію для зручності: rukopvodstvo-nkip.pdf
Функціонал в процесі розробки.
Для заміни SIM-картки зверніться на VIP ZAKAZ, якщо у Вас укладений Договір на використання цього сервісу.
Окрім цього, Ви можете звернутися у фірмовий салон-магазин Vodafone з довіреністю на фірмовому бланку Вашої організації і паспортом для того, щоб забрати нову SIM-картку з Вашим номером.
Замовлення деталізації є безкоштовним.
Для відновлення пароля надішліть заявку на VIP ZAKAZ, якщо Ви підписали Заяву SelfCare.
Або зверніться до найближчого центру обслуговування Vodafone (середній і малий бізнес), або до Вашого персонального експерта (Ключові абоненти).
У Заяві SelfCare повинен бути вказаний мобільний номер Vodafone контактної особи. Номер повинен належати тій компанії, для якої оформлюється довіреність.
VIP ZAKAZ - це процедура розгляду заяв від бізнес клієнтів, які надійшли на електронну адресу: VIPZAKAZ@vodafone.ua. Послуга надається безкоштовно.
Час прийому та обробки заявок: з понеділка по п'ятницю з 8:00 до 19:00, крім вихідних та святкових днів.
Обробка заявок відбувається навіть при відсутності на місці закріпленого за Вашою компанією експерта/спеціаліста Vodafone (відрядження, навчання, лікарняного і т.д.).
За допомогою VIP ZAKAZ Ви можете:
- замовляти нові номери
- тимчасово призупиняти дію телефонних номерів
- змінювати тарифи
- підключати/відключати додаткові послуги
- замовляти доступ до функціоналу «Віртуальний менеджер» для окремих абонентів із відповідним рівнем доступу
- замовляти рахунки за послуги зв'язку та деталізацію в електронному вигляді
- замовляти заміну сім-карт
- змінювати номери телефонів
- змінювати адресу доставки рахунків, в тому числі в електронному вигляді,та інші реквізити організації
- списувати бонусні бали відповідно до умов програми «Vodafone бонус»
- Істотно збільшується швидкість обробки Ваших заявок.
- Дозволяє Вам уникнути паперової тяганини з підписанням листів, вся робота відбувається по електронній пошті.
- Термін обробки термінових запитів становить 2 години, нетермінових - до 2-х робочих днів.
- Підписати Заяву SelfCare, передати оригінал Вашому експерту.
- Після реєстрації Договору відправляйте письмові запити на e-mail адресу VIPZAKAZ@vodafone.ua
Це послуга для вирішення термінових питань в неробочий час, шляхом звернення до CallCenter.
Зверніть увагу, що більш зручним і ефективним засобом вирішення термінових питань є система самообслуговування Віртуальний менеджер.
Якщо при дзвінку в колл-центр, контактна особа Вашої компанії називає раніше встановлене «кодове слово», то вона може отримувати інформацію і управляти номерами, зареєстрованими на особовому рахунку Вашої компанії. До переліку доступних можливостей входять:
- Отримання PUK-коду;
- Звіт про стан особового рахунку (кількість номерів, перелік тарифних моделей, статус послуг, платежі, баланс, рахунки);
- Тимчасове блокування номера;
- Активація номера після блокування;
- Підключення/відключення Інтернету;
- Встановлення безумовної переадресації на номер (Call Forward Unconditional);
- Робота з іншими базовими послугами.
Щоб підключити послугу, заповніть та надішліть нам Заяву SelfCare.