loading

Пошук

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Вкажіть обраний пакет послуг

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"
Що таке Віртуальний менеджер?
open

Це зручний і безкоштовний спосіб управління мобільними номерами вашої компанії через WEB-сайт  https://manager.vodafone.ua.

Які можливості у системи Віртуальний менеджер?
open
  • Отримання інформації про тарифи на мобільний зв'язок по всіх номерах Вашої компанії;
  • Отримання інформації про підключені послуги по всіх номерах Вашої компанії;
  • Управління корпоративним бюджетом, контроль витрат на мобільний зв'язок;
  • Підключення/відключення послуг, встановлення переадресації, блокувань, зміна тарифного плану;
  • Замовлення деталізованих документів по рахунку, балансу, дзвінкам;
  • Робота з групами абонентів і рахунками;
  • Створення звітів по платежах, нарахуваннях, трафіку, балансах на особових рахунках;
  • Перегляд історії дій за операціями (згідно прав доступу).
Як підключити і почати користуватися послугою Віртуальний менеджер?
open
  1. Заповніть Заяву SelfCare і відправте оригінал Вашому експерту Vodafone поштою.
  2. Пароль до WEB-інтерфейсу прийде на електронну пошту, яку Ви зазначили в Заяві SelfCare, протягом 24 годин після того, як Ваш експерт подасть запит на активацію сервісу.
  3. Перейдіть за посиланням  https://manager.vodafone.ua, ведіть логін і пароль, який прийшов до вас в листі.

Використовуйте інструкцію для зручності: rukopvodstvo-nkip.pdf

Чи доступна програма лояльності в Віртуальному менеджері?
open

Функціонал в процесі розробки.

Чи можна замінити SIM-картку через Віртуальний менеджер?
open

Для заміни SIM-картки зверніться на VIP ZAKAZ, якщо у Вас укладений Договір на використання цього сервісу.

Окрім цього, Ви можете звернутися у фірмовий салон-магазин Vodafone з довіреністю на фірмовому бланку Вашої організації і паспортом для того, щоб забрати нову SIM-картку з Вашим номером.

Яка вартість замовлення деталізації дзвінків в системі Віртуальний менеджер?
open

Замовлення деталізації є безкоштовним.

Як відновити пароль до Віртуального менеджера?
open

Для відновлення пароля надішліть заявку на VIP ZAKAZ, якщо Ви підписали Заяву SelfCare.

Або зверніться до найближчого центру обслуговування Vodafone (середній і малий бізнес), або до Вашого персонального експерта (Ключові абоненти).

Який номер телефону вказувати в Заяві SelfCare (обслуговування через VIP ZAKAZ і Віртуальний менеджер)?
open

У Заяві SelfCare повинен бути вказаний мобільний номер Vodafone контактної особи. Номер повинен належати тій компанії, для якої оформлюється довіреність.

Що таке VIP ZAKAZ?
open

VIP ZAKAZ - це процедура розгляду заяв від бізнес клієнтів, які надійшли на електронну адресу: VIPZAKAZ@vodafone.ua. Послуга надається безкоштовно.

Час прийому та обробки заявок: з понеділка по п'ятницю з 8:00 до 19:00, крім вихідних та святкових днів.

Обробка заявок відбувається навіть при відсутності на місці закріпленого за Вашою компанією експерта/спеціаліста Vodafone (відрядження, навчання, лікарняного і т.д.).

Які можливості у сервісу VIP ZAKAZ?
open

За допомогою VIP ZAKAZ Ви можете:

  • замовляти нові номери
  • тимчасово призупиняти дію телефонних номерів
  • змінювати тарифи
  • підключати/відключати додаткові послуги
  • замовляти доступ до функціоналу «Віртуальний менеджер» для окремих абонентів із відповідним рівнем доступу
  • замовляти рахунки за послуги зв'язку та деталізацію в електронному вигляді
  • замовляти заміну сім-карт
  • змінювати номери телефонів
  • змінювати адресу доставки рахунків, в тому числі в електронному вигляді,та інші реквізити організації
  • списувати бонусні бали відповідно до умов програми «Vodafone бонус»
Які переваги у сервісу VIP ZAKAZ?
open
  • Істотно збільшується швидкість обробки Ваших заявок.
  • Дозволяє Вам уникнути паперової тяганини з підписанням листів, вся робота відбувається по електронній пошті.
  • Термін обробки термінових запитів становить 2 години, нетермінових - до 2-х робочих днів.
Як скористатися сервісом VIP ZAKAZ?
open
  • Підписати Заяву SelfCare, передати оригінал Вашому експерту.
  • Після реєстрації Договору відправляйте письмові запити на e-mail адресу VIPZAKAZ@vodafone.ua
Що таке «Кодове слово/Пароль»?
open

Це послуга для вирішення термінових питань в неробочий час, шляхом звернення до CallCenter.

Зверніть увагу, що більш зручним і ефективним засобом вирішення термінових питань є система самообслуговування Віртуальний менеджер.

Які можливості у послуги «Кодове слово/Пароль»?
open

Якщо при дзвінку в колл-центр, контактна особа Вашої компанії називає раніше встановлене «кодове слово», то вона може отримувати інформацію і управляти номерами, зареєстрованими на особовому рахунку Вашої компанії. До переліку доступних можливостей входять:

  • Отримання PUK-коду;
  • Звіт про стан особового рахунку (кількість номерів, перелік тарифних моделей, статус послуг, платежі, баланс, рахунки);
  • Тимчасове блокування номера;
  • Активація номера після блокування;
  • Підключення/відключення Інтернету;
  • Встановлення безумовної переадресації на номер (Call Forward Unconditional);
  • Робота з іншими базовими послугами.

Щоб підключити послугу, заповніть та надішліть нам Заяву SelfCare.