loading

Пошук

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Вкажіть обраний пакет послуг

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Вкажіть обраний пакет послуг

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, контактні дані клієнта

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, дані ФОП або юридичної особи

Ваш запит успішно відправлено

Ми зв’яжемося з Вами протягом 2 годин.
Якщо заявка надійшла після 16:00, ми зателефонуємо Вам вже наступного робочого дня.

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Введіть, будь ласка, дані ФОП або юридичної особи

Вкажіть обраний пакет послуг для бізнесу

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:
E-mail:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"
Як контролювати поточний стан рахунку по всіх номерах компанії?
open
  • перевірити стан рахунку можна за допомогою комбінації *110*10# з мобільного номеру організації
  • або за допомогою сервісу самообслуговування My Vodafone (як з мобільного застосунку, так і через веб-версію).
Яким чином можна отримати Акт виконаних робіт?
open

Ваш рахунок за послуги зв'язку є також актом виконаних робіт. У ньому зазначено: «Рахунок є підтвердженням факту надання послуг абоненту».

Як замовити Акт звірки?
open

Для підготовки Акту звірки, надішліть письмовий запит за підписом керівника та головного бухгалтера із зазначенням контактного номера телефону виконавця і ПІБ:

  • за адресою: 01015, Київ, Лейпцизька 15, фінансова дирекція або
  • на VIP Замовлення для тих, хто підписав Заяву SelfCare або
  • вашому персональному експерту/спеціалісту Vodafone.

У запиті вкажіть інформацію:

  • ЄДРПОУ;
  • період звірки;
  • e-mail абонента (якщо доставка на електронну адресу) або поштову адресу (для отримання паперової версії).
Як отримати рахунок за надані послуги з КЕП?
open

Ваш рахунок з КЕП за надані телекомунікаційні послуги можна отримати в системі M.E.Doc або іншій системі через платформу «ПТАХ». Для цього надішліть звернення на адресу vipzakaz@vodafone.ua і вкажіть номер особового рахунку для відправки рахунку за надані послуги.
Вже з наступного місця після прийняття вашого звернення рахунок буде відправлено.

Що робити, якщо компанія помилково перерахувала гроші не на той рахунок або співробітник випадково поповнив свій номер?
open

Для внесення змін необхідно скласти лист на бланку організації з підписом керівника і головного бухгалтера, із зазначенням коректних даних (сума, дата, призначення платежу, суть виправлення) з додатком копії платіжного доручення.

Надсилайте лист на VIP Замовлення (якщо підписали Заяву SelfCare) або принесіть оригінал в найближчий магазин Vodafone або відділ по роботі з ключовими клієнтами.

Скільки коштує перереєстрація номера на іншого власника?
open

Вартість зміни власника одного номера складає 34,74 грн з ПДВ і збором до Пенсійного Фонду.
Вартість оплачує приймаюча сторона (юридична або фізична особа).

Як обмежити поповнення корпоративних номерів співробітниками нашої компанії?
open

Встановіть на номерах вашої організації послуги «Заборона можливості альтернативних поповнень» та «Заборона можливості поповнення рахунку ваучером» скориставшись веб-версією My Vodafone або надіславши запит на VIP Замовлення (якщо підписали Заяву SelfCare).

Після обробки вашого запиту, поповнення буде доступно тільки за номером особового рахунку.